- Waardering
- 1.422
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik zou sowieso niks aan die knappe meiden vragen als je een shirtje aan hebt wat 7 maten te klein is om je belly. no offence, maar 15%? you for real?
Als spotter zijnde zou ik daar mijn armen juist niet willen hebben wanneer een bar naar beneden komt stormen of je moet een flinke breuk fijn vinden.Hetzelfde als wanneer je klaar bent, board los laten en stang pakken.
Voordat je begon te typen over nagedacht waar zijn handen überhaupt zijn als hij dat board dan vast heeft?
Verrek! Precies op de plaats die van belang is en waar ze in deze filmpjes ook zijn. Vlak boven de borst, tussen stang en keel.

Als spotter zijnde zou ik daar mijn armen juist niet willen hebben wanneer een bar naar beneden komt stormen of je moet een flinke breuk fijn vinden.
Dat je armen net onder de bar zitten wil niet zeggen dat je je handen om de bar krijgt in een fractie van een seconde.
Ik heb zo'n vaag vermoeden dat mister uncleZ wel een aantal keer zo heeft gebankt met zijn Poolse bankdrukbroeders, tevens niet zonder succes.

Ik weet zeker dat we van Axel1994 nog een heleboel epische filmpjes krijgen in de toekomst.

Hetzelfde als wanneer je klaar bent, board los laten en stang pakken.
Voordat je begon te typen over nagedacht waar zijn handen überhaupt zijn als hij dat board dan vast heeft?
Verrek! Precies op de plaats die van belang is en waar ze in deze filmpjes ook zijn. Vlak boven de borst, tussen stang en keel.
wow zieke arch man! Is je kont nog op de bench?Zeker!
Dit is een speed bench van vandaag. Men vraag was nu eigenlijk,hoe is de snelheid?
70 kg DE bench, high arch - YouTube
En idd weer muziek. Vind ik persoonlijk beter. En 2 steps to hell past wel.
Bench jij ook wel eens conventioneel? Met zo'n ROM lijkt het meer op een 3-boardpress. En het mag nog wel wat harder voor een speedrep.
Ik weet dat het toegestaan is, maar persoonlijk vind ik het bijzonder lelijk.

)
wow zieke arch man! Is je kont nog op de bench?
Ik moet ook gaan oefenen op mn arch aangezien je echt veel meer kunt benchen of niet?

Dit is idd geen speed bench, want die horen door het dak te gaan. Misschien nog wat lager in gewicht zitten daarvoor. Overigens denk ik dat speed benching op dergelijk krachtniveau (met alle respect) weinig tot geen nut heeft.
Ik vind t knap van je dat je deze arch kunt maken, maar ga het niet overdrijven man, je doet zo'n beetje een 45 graden decline bench, op een gegeven moment word je niet sterker meer door nóg meer te archen. Bouw een dikke borst en je ROM wordt ook kleiner.
Oke tymboo en uncLez
Explosiever gaan op de bench voor DE
Legs-up bench niet super goed.
@uncLez, ik heb het gevoel dat boards toch helpen, dan heb ik het wel over 2.5-3 cm en 5.5-6 cm boards.
dude je bent nog een beginner, je bencht amper 100kg, ALLES wat je doet zou nu 'helpen', wat je ook doet. Zou je je nu eens niet gewoon bezig houden met de basics en dan beginnen specifieren?