MuscleMeat

Sticky Filmen van lifts een idee?

back squat kan je veel zwaarder, je kan naar achter gaan zitten en je gebruikt je hamstrings en glutes veel meer

die 320 is met wraps en suit
16 december raw wedstrijd, dus dan weet ik wat me raw max ongeveer is

**** wat een arch :eek:

Dit wordt weer een hele discussie :coffeepc:

lekker dramatische muziek :roflol:

Hahah, dat muziekje maakt het wel spannend.

Heb je je kont wel op de bank?

Die muziek maakt het af, ik vond de discussie over je arch nergens op slaan maar dit wordt toch wel enigzins epic..

epic board........

Dacht al, wanneer gaat iemand iets zeggen over het board. :cool:

Die muziek maakt het af, ik vond de discussie over je arch nergens op slaan maar dit wordt toch wel enigzins epic..

Dankje :)

**** wat een arch :eek:

Dit wordt weer een hele discussie :coffeepc:

Thanks ;)

Dat zijn mijn pro-editting skills. Ik moet die toch even showen :roflol:

Hahah, dat muziekje maakt het wel spannend.

Heb je je kont wel op de bank?

Dankje :)
Volgens mij wel. Ik voel hem toch op de bank.

Ik had wel een ouwe wrap oid hiervoor gebruikt als ik jou was, en niet zo'n gloedjenieuwe stugge, is misschien toch een beetje zonde. Denk niet dat t bevorderlijk is voor de kwaliteit van de wrap.

Van vandaag:

http://www.youtube.com/watch?v=oiHcERePKCI&feature=plcp

Ik heb helemaal geen andere wraps.
Had het idee wel van jou afgekeken :), maar ik wist niet dat het niet zo goed is voor de kwaliteit.
Ik kan mogelijk wel eens zoeken naar een touw oid.

Brute bench, die 150 kg :eek:

Je kunt natuurlijk ook gewoon iemand vragen uit de gym om dat ding op je borst te leggen. Ik train vaak alleen in de garage dus dan moet ik m wel vastbinden, maar gebruik een ouwe wrap die ik niet meer voor m'n knieën gebruik.

Je kunt natuurlijk ook gewoon iemand vragen uit de gym om dat ding op je borst te leggen. Ik train vaak alleen in de garage dus dan moet ik m wel vastbinden, maar gebruik een ouwe wrap die ik niet meer voor m'n knieën gebruik.

Zou ik kunnen doen maar ik ga toch een touw zoeken voor de zekerheid (voor als de situatie van vandaag nog gebeurd).
Vandaag was er die spotter. Coole gast, rugbyspeler.
En dan waren er nog 5 knappe meiden maar ze waren er met een begeleider.
En ik heb geen zin om naar bullshit van die begeleider te luisteren tijdens een set :p

Aan de meiden had ik nog niet gedacht om te vragen om te helpen.

wat ik me afvraag, hoeveel zulke shirts heb je
en mss ook eens je stats bijwerken :)

Zou ik kunnen doen maar ik ga toch een touw zoeken voor de zekerheid (voor als de situatie van vandaag nog gebeurd).
Vandaag was er die spotter. Coole gast, rugbyspeler.
En dan waren er nog 5 knappe meiden maar ze waren er met een begeleider.
En ik heb geen zin om naar bullshit van die begeleider te luisteren tijdens een set :p

Aan de meiden had ik nog niet gedacht om te vragen om te helpen.

Dude, simpel.
Spotter pakt mee uit. Jij wacht even. Hij heeft het board bij de hand en legt het op je borst. Jij drukt en hij pakt weer mee aan, het board komt vanzelf op zijn plaats terecht.

En als het fout gaat? Wat doet de spotter dan?

De barbell uit zijn ribbenkast trekken ?? Niks mis mee toch :)

Terug
Naar boven