Fitness Seller

Sticky Filmen van lifts een idee?

Je kunt beter idd een tijd niet meer maxen en gewoon volume draaien op 5jes en 3tjes. Daarnaast fail je trouwens, omdat je stopt met insteken en je je elleboog richting je gezicht draait onderin. Je hoort bij het insteken van de ellebogen een hele, hele lichtje buiging naar achter te hebben van je onderarm. Rechtop is k*t, want dat rukt je voorste schouderkop naar de klote.

Je kunt beter idd een tijd niet meer maxen en gewoon volume draaien op 5jes en 3tjes. Daarnaast fail je trouwens, omdat je stopt met insteken en je je elleboog richting je gezicht draait onderin. Je hoort bij het insteken van de ellebogen een hele, hele lichtje buiging naar achter te hebben van je onderarm. Rechtop is k*t, want dat rukt je voorste schouderkop naar de klote.

Volume draaien ga ik doen. :)

Maar wat bedoel je met insteken?

Dankje

Als je de bar laat zakken richting borst, stuur je met de ellebogen. Je steekt die in richting je benen. Probleem is echter dat jij kort boven de borst ineens je onderarm rechtop zet en je elleboog naar buiten komt. Dan zie je dus dat de bar ineens niet meer te houden is.

Is niet om te haten, maar jij post 2 keer per week een filmpje van dezelfde lift. Je krijgt telkens hetzelfde commentaar, maar past voor zover ik dat kan beoordelen niks aan (wat jou goed recht is, natuurlijk). En bovendien ziet het er dan nog eens altijd ****ed up uit.

Vind een geintje erover leuk, maar van jou uit komt het over als frustratie omdat je na al die jaren trainen en onzin lezen nog steeds niks verder bent..

• Like
Waarderingen: DG80
Valt me al tijden op, je hebt overal commentaar..

weet ik. Daarmee ook de :rolleyes:, daarmee bedoel ik niet al te serieuze reactie.

Ik tracht wel om me aan te passen.
Daarmee dat het wel eens goed is om eens gewoon een tijdje zelf te kijken en wat meer volume.

echter advies als: stop met archen dat is voor mietjes zal ik niet volgen.

Maar advies gezien techniek probeer ik altijd op te letten.
Ik denk dat ze eerder bedoelen dat je een tijd 'gewoon' moet benchen en pas moet beginnen archen als je een bepaald niveau hebt bereikt.

Maar hé, wie ben ik? Ik bench zelden en train voor de pecs, niet voor kracht :)

Ik denk dat ze eerder bedoelen dat je een tijd 'gewoon' moet benchen en pas moet beginnen archen als je een bepaald niveau hebt bereikt.

Maar hé, wie ben ik? Ik bench zelden en train voor de pecs, niet voor kracht :)

Ik bench ook gewoon maar als supplementaire oefening. (wel, legs-up dan toch) :)

Ik weet dat de meesten het niet zo bedoelen. :)
Ik luister graag naar meer ervaren personen.
Maar pas archen als je een bepaalde kracht al beschikt klinkt voor mij (gewoon men mening) hetzelfde als pas onder par squatten als je een bepaald gewicht kan. Of pas low bar doen als je xxx kg kan high bar. Of niet sumo deadliften als je nog geen xxx kunt conventional deadliften.

Echter zaken als dat men gat omhoog komt ofzo vind ik dan weer wel nuttig.
Maar goed, ik zal niet nog een discussie starten. ;)

Ik beschouw het eerder als eerst leren stappen voordat je kan lopen.

Maar goed, ik hou me er voor de rest buiten.

Snap wat je bedoelt Arnodsi, maar je belast je spieren in hele andere hoeken en ook je relatieve belasting van de spieren verschilt tussen arched en flat back drukken. Is dus niet heel erg zinnig om eerst flat back te benchen en dan arched te leren, want dat is een heel ander beestje. Mensen die arched drukken 'voor mietjes' vinden, moeten zich misschien eens vragen wat ze int pl hok zoeken, met alle respect. Hoort er nou eenmaal bij en voor velen is het efficiënter. Sim-pel.

ik zou er wel rekening mee houden dat je naarmate je wat meer massa krijgt je steeds minder goed kunt archen....

Guys, das echt bullshit :D No offence hoor ;) maar is een kwestie van blijven trainen. Kijk eens naar mendelson, kennelly, sarchev.... very big boys, maar archen enorm goed hoor.

Ik heb je laatste 125 posts net nagelopen, ik moet mijn excuus aanbieden voor de laatste opmerking heb je verward met iemand..

Blijf ik erbij dat Axel het nu wel een keer weet, en het voor zijn leeftijd super doet(en dat mag ook wel es gezegd zijn)

Ik heb je laatste 125 posts net nagelopen, ik moet mijn excuus aanbieden voor de laatste opmerking heb je verward met iemand..

Blijf ik erbij dat Axel het nu wel een keer weet, en het voor zijn leeftijd super doet(en dat mag ook wel es gezegd zijn)

Geen probleem. Kan gebeuren!

Zeker en vast!

Guys, das echt bullshit :D No offence hoor ;) maar is een kwestie van blijven trainen. Kijk eens naar mendelson, kennelly, sarchev.... very big boys, maar archen enorm goed hoor.
ze archen ja maar om nou te zeggen dat ze bijna dubbelgevouwen zijn.. ;)

Terug
Naar boven