- Waardering
- 2.024
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 120kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
*strekt*
zo ben ik sterker

Je ellebogen wijzen naar buiten, door je smalle grip. Doe zelf altijd duim lengte vanaf het begin van de ribbels, dat zorgt ervoor dat je, je ellebogen naar binnen kan duwen.
Dit is nog smaller dan close grip lijkt mij. Zou wel iets breder pakken. Ook niet goed voor je polsen (naar buiten wijzen van ellebogen in plaats van naar binnen) zo.
Thanks, je begrijpt wel dat ik zometeen met een nieuw filmpje kom dan heLijkt mij niet. Hij zit slechts 4-5cm binnen de ringen. Dat is wel een close grip. Jij pakt nu stuk smaller lijkt wel als je naar de ringen kijkt. Maar in ieder geval je ellebogen naar binnen drukken.

Dit is nog smaller dan close grip lijkt mij. Zou wel iets breder pakken. Ook niet goed voor je polsen (naar buiten wijzen van ellebogen in plaats van naar binnen) zo.
Je ellebogen wijzen naar buiten, door je smalle grip. Doe zelf altijd duim lengte vanaf het begin van de ribbels, dat zorgt ervoor dat je, je ellebogen naar binnen kan duwen.