Fitness Seller

Sticky Filmen van lifts een idee?

Mooi deadliftpakje :D

T-rex gokhan sterk jonge

nice son goku

nice shizzle mini badreddine

Waarom zo'n smalle grip?

Je ellebogen wijzen naar buiten, door je smalle grip. Doe zelf altijd duim lengte vanaf het begin van de ribbels, dat zorgt ervoor dat je, je ellebogen naar binnen kan duwen.

Dit is nog smaller dan close grip lijkt mij. Zou wel iets breder pakken. Ook niet goed voor je polsen (naar buiten wijzen van ellebogen in plaats van naar binnen) zo.

Lijkt mij niet. Hij zit slechts 4-5cm binnen de ringen. Dat is wel een close grip. Jij pakt nu stuk smaller lijkt wel als je naar de ringen kijkt. Maar in ieder geval je ellebogen naar binnen drukken.

Lijkt mij niet. Hij zit slechts 4-5cm binnen de ringen. Dat is wel een close grip. Jij pakt nu stuk smaller lijkt wel als je naar de ringen kijkt. Maar in ieder geval je ellebogen naar binnen drukken.
Thanks, je begrijpt wel dat ik zometeen met een nieuw filmpje kom dan he ;)

shit zeg Sanca baas, bijna de 290 gemist door de vakantie maar bazig mijn jongen!

Dit is nog smaller dan close grip lijkt mij. Zou wel iets breder pakken. Ook niet goed voor je polsen (naar buiten wijzen van ellebogen in plaats van naar binnen) zo.

Je ellebogen wijzen naar buiten, door je smalle grip. Doe zelf altijd duim lengte vanaf het begin van de ribbels, dat zorgt ervoor dat je, je ellebogen naar binnen kan duwen.

gave it a shot, duimlengte van ribbels af.

was wel lastig, voelde wel sterk though

kreeg em niet op youtube
http://www.dropbox.com/s/92echnb621gv8ao/VIDEO0073.mp4

Ziet er goed uit! :D

Terug
Naar boven