XXL Nutrition

Sticky Filmen van lifts een idee?

1ste keer in suit 250-260-270-280

Mooie prestatie sanca!

Wat me opvalt is de bolling van je rug. Ik mijn beleving is dit wel erg bol?
Moet ik weer aan mijn techniek werken of klopt deze constatering en komt het puur doordat je zo zwaar gaat.

Ben benieuwd wat jullie vinden.

Borst naar voren proberen te duwen (niet schouders naar achteren). En mss iets minder diep gaan zitten, je komt nu eerst een heel pak omhoog met je heupen en wordt het alsnog een stiff legged.

Ook wat dichter met je voeten bij elkaar lijkt me

Ja, is het ook !

Mooie prestatie sanca!

Wat me opvalt is de bolling van je rug. Ik mijn beleving is dit wel erg bol?
Moet ik weer aan mijn techniek werken of klopt deze constatering en komt het puur doordat je zo zwaar gaat.

Ben benieuwd wat jullie vinden.

Thanks

De bolling is bewust, als ik hem rechter houd voelt het veel te fel geforceerd en lift ik ook minder, dit wilt niet zeggen dat jij het ook zo moet doen, iedereen heeft een techniek die hem persoonlijk het beste ligt

https://dl.dropbox.com/u/103578168/8x180 deadlift.wmv

Deadlift pr, 8x180. Beetje k*t camera hoek voor een goed beeld, maar iemand feedback? Eerste 2 reps waren sowieso te gehaast, verder als ik het moeilijk krijg schuiven mijn knieën wat naar binnen lijkt het.

Laatst bewerkt:
link geeft error

Beste squats!

**** man, dikke squats Joost

Ziet er soepeltjes uit man.

Denk wel dat je nog meer spanning op je rug kan zetten bij de liftoff, dus echt je borst vooruit duwen. Je tilt als het ware de stang op door die beweging (probeer maar eens met 75kg). Dus eerst je rug omhoog en dan pas je kont. Op het punt dat je dan de barbell voorbij je knieën trekt heb je jouw kont nog wat lager zodat je meer gebruik kan maken van hipdrive. Als de barbell voorbij je knieën is zou je eigenlijk alleen nog maar je heupen naar voren hoeven te moeten duwen.

Ziet er soepeltjes uit man.

Denk wel dat je nog meer spanning op je rug kan zetten bij de liftoff, dus echt je borst vooruit duwen. Je tilt als het ware de stang op door die beweging (probeer maar eens met 75kg). Dus eerst je rug omhoog en dan pas je kont. Op het punt dat je dan de barbell voorbij je knieën trekt heb je jouw kont nog wat lager zodat je meer gebruik kan maken van hipdrive. Als de barbell voorbij je knieën is zou je eigenlijk alleen nog maar je heupen naar voren hoeven te moeten duwen.

Thanks for the advise. Nu maar kijken of ik een tijdje heel kan blijven zodat ik deftig over de 200 kan gaan deadliften.

Hahaha, netjes Gijs. Knijpkracht als een baas.

Ik film zowat al mijn setjes. Ik deed een recordpoging op de bench, slaagde er in, en merk dat de camero te hoog stond waardoor je de rom niet goed ziet. Ik vloekte me dood.

bulckie aant schreeuwen :p

Terug
Naar boven