MuscleMeat

Sticky Filmen van lifts een idee?

Sowieso sterk, man!

Afhankelijk wat je als referentiepunt van op diepte beschouwt. Maar "hip crease below knee" is het niet. Dus ik zeg nee.

Die 230 is iig dieper dan die 210, is moeilijk te zien maar die 210 lijkt high as a kite

No offence son ;)

Geen van de squats is op diepte imo

Oke, fair is fair. Moet me nog meer op diepte toeleggen dan.
Thx guys

Gaan die knieën niet wat ver voorbij de tenen of mag dat?

• Like
Waarderingen: Guts
die 230 was onder paralel,dus als hij geen pl ambities's heeft is het diep genoeg.

wanneer zou in jouw opinie een partial squat superieur zijn aan zo diep gaan als je kan? ben ik wel nieuwsgierig naar. full rom is altijd superieur als je het mij vraagt.

als voorbeeld; je gaat bij benchen toch ook niet tot 10cm boven je borst zakken en terug? of bij deadlifts niet uitlocken? snap mensen die jouw statement gebruiken nooit zo goed... waarom zou het bij een squat opeens wel okee zijn om een halve beweging te doen?

die 230 was onder paralel,dus als hij geen pl ambities's heeft is het diep genoeg.

Dat was hij niet, daarom zei ik dat hij niet op diepte was. Een squat ONDER parallel is overigens bij elke PL bond goed genoeg als ik het juist heb.

ok mss niet :o
nog eens bekeken,was idd niet onder maar toch redelijk gelijk.
in ieder geval diep genoeg voor strongman.
dus als men zn vraag wil beantwoorden:
-diep genoeg als hij wil strongman wil doen.en dat is zn hoofdoel denk ik.
-niet diep genoeg als hij pl wil doen.
ok hij vraagt om mening ,maar er zijn hier gevallen genoeg gepasseerd waar men alsmaar door lult over diepte.:rolleyes:,niet iedereen heeft pl-ambitie
mn mening,respect voor de andere de zijne ;)

ok mss niet :o
nog eens bekeken,was idd niet onder maar toch redelijk gelijk.
in ieder geval diep genoeg voor strongman.
dus als men zn vraag wil beantwoorden:
-diep genoeg als hij wil strongman wil doen.en dat is zn hoofdoel denk ik.
-niet diep genoeg als hij pl wil doen.
ok hij vraagt om mening ,maar er zijn hier gevallen genoeg gepasseerd waar men alsmaar door lult over diepte.:rolleyes:,niet iedereen heeft pl-ambitie
mn mening,respect voor de andere de zijne ;)

goed verhaal

Terug
Naar boven