MuscleMeat

Sticky Filmen van lifts een idee?

Over mijn filmpje. Ik heb wel powerlifting ambities dus ik zal flink aan men diepte mogen werken. Misschien eens squatschoenen aanschaffen en wat buikomtrek kwijt geraken want nog dieper is moeilijk in te beelden momenteel voor me.

Thx for the feedback.

Niceness, lekker samen op weg naar de 300 :D

Mooi die lach;).

280 is bruut !

Maar stelt op Dbb niets voor :D

Sterk man! Maar technisch wat minder vind ik, je start met je heupen wat hoog, je borst naar onder en je rukt wat aan het halter. Mischien iets rustiger starten zodat je goed in je houding kan blijven goede pl deadlift hoort na de start alleen maar makkelijker te gaan. Maar die 300 komt er wel aan denk ik!

280 is bruut !

Maar stelt op Dbb niets voor :D

nee maar dit is tenminste een stabiele 280 deadlift en niet een ik-deadlift-nu-280kg-en-daarna-krijg-ik-een-ziekte-waardoor-ik-ineens-enorm-veel-krachtverlies-heb-lift

---------- Post toegevoegd Tue 5 Mar 2013 om 21:12 ----------

Sterk man! Maar technisch wat minder vind ik, je start met je heupen wat hoog, je borst naar onder en je rukt wat aan het halter. Mischien iets rustiger starten zodat je goed in je houding kan blijven goede pl deadlift hoort na de start alleen maar makkelijker te gaan. Maar die 300 komt er wel aan denk ik!

alsof katje tijd heeft voor dat soort toestanden, deze beste man was voor zijn lift al bezig om zijn lachje te oefenen.

Sterk Katrinus!

Ook hier even mijn filmpje spammen, hard mijn best gedaan maar toch niet helemaal gedraaid wat ik hoopte.
2 weken terug te horen gekregen dat mijn contract beeindigd wordt en dat geeft toch wel kopzorgen als je in de bouw werkt op dit moment. Ook door drukte een slechte voorbereiding gehad, dus eigenlijk moet ik best tevreden zijn.

SQ 235-260-270 BD 185-195-195 DL 265-285-300 totaal 730

http://www.youtube.com/watch?v=qcAFZ7zmsAc

Bedankt voor de tips, technisch is er veel te verbeteren idd!

nee maar dit is tenminste een stabiele 280 deadlift en niet een ik-deadlift-nu-280kg-en-daarna-krijg-ik-een-ziekte-waardoor-ik-ineens-enorm-veel-krachtverlies-heb-lift

---------- Post toegevoegd Tue 5 Mar 2013 om 21:12 ----------

alsof katje tijd heeft voor dat soort toestanden, deze beste man was voor zijn lift al bezig om zijn lachje te oefenen.

Haha, lach was opluchting:)

Sterk Katrinus!

Ook hier even mijn filmpje spammen, hard mijn best gedaan maar toch niet helemaal gedraaid wat ik hoopte.
2 weken terug te horen gekregen dat mijn contract beeindigd wordt en dat geeft toch wel kopzorgen als je in de bouw werkt op dit moment. Ook door drukte een slechte voorbereiding gehad, dus eigenlijk moet ik best tevreden zijn.

http://www.youtube.com/watch?v=qcAFZ7zmsAc

Thnx man, en brutal lifts!

Filmpje van afgelopen zaterdag open NK van (PLH)

[Link niet meer beschikbaar]

Sterk Katrinus!

Erg sterk man, netjes.

Alleen een klein vraagje: Waarom zie ik regelmatig dat ze die squat stands naar binnen buigen? heeft dit te maken met het gewicht oid?

no hijack xx

Erg sterk man, netjes.

Alleen een klein vraagje: Waarom zie ik regelmatig dat ze die squat stands naar binnen buigen? heeft dit te maken met het gewicht oid?

no hijack xx

Thnx. En inderdaad wat princevegetta hieronder zegt. Heb een tijdje met smallere grip gesquat (kan makkelijker mijn rug dan opspannen), maar kreeg hierdoor heel erg last van mijn aanhechtingen van mijn biceps.

Filmpje van afgelopen zaterdag open NK van (PLH)
[Link niet meer beschikbaar]

Sterk beest, hoop volgende keer wat meer tegenstand te kunnen geven.

Terug
Naar boven