MuscleMeat

Sticky Filmen van lifts een idee?

Sterk bezig DG! En Wesley ook natuurlijk!

Sterk man!

125kgs domie ?

Ik zou graag commentaar krijgen op m'n deadlift, ben al een tijd bezig maar voor mijn gevoel heb ik nogal moeite om m'n onderrug echt recht te houden. Ik heb ze een hele tijd met deadstop uitgevoerd, ter afwisseling doe ik ze nu touch & go. Ik zit er ook aan te denken om semi sumo stance een tijdje te proberen, daarbij heb ik het gevoel alsof m'n rug automatisch rechter blijft gedurende de lift. Verder gaat de oefening qua kilo's ook niet echt omhoog, iets wat me nogal tegenstaat de laatste tijd.

http://www.youtube.com/watch?v=o_Rgn32xSOA&feature=youtu.be

Alvast bedankt voor de reacties

• Topic Starter Topic Starter
  • #15.866
Gewicht is te licht voor een goede beoordeling pik.

17 jaar 140 stone sick

Ziek man, op jouw leeftijd al zo sterk. Heb ook al wat log filmpjes van je gezien.

• Topic Starter Topic Starter
  • #15.872
Serieus? Ik heb het idee dat m'n rug nu al wat begint te bollen maar de eerste reps zijn inderdaad nog goed te doen qua gewicht, aantal kg's verhogen en 3-6 reps aanhouden?

In het algemeen krijgen een hoop mensen sowieso "vorm" problemen bij hogere reps en bij zwaardere gewichten. Je zou idd een wat zwaardere set van 3 kunnen filmen en kijken hoe dat gaat. Verder is je vorm niet verschrikkelijk slecht.

In het algemeen krijgen een hoop mensen sowieso "vorm" problemen bij hogere reps en bij zwaardere gewichten. Je zou idd een wat zwaardere set van 3 kunnen filmen en kijken hoe dat gaat. Verder is je vorm niet verschrikkelijk slecht.

Bedankt voor je feedback, ik ga de komende weken dan even wat zwaardere sets draaien met minder herhalingen en kijken of ik daar wat materiaal van kan filmen.

TAG op zn best

Netjes Barry

nette MP man

Terug
Naar boven