- Waardering
- 12.138
- Lengte
- 1m83
3X100KG MILITARY PRESS PAUSED
http://www.youtube.com/watch?v=TS16Z3iN4XU&list=UU24GQUzVg9Ix67tyn8vwIMg&index=1
Sterk hoor, zonder enige legdrive zoals het hoort!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
3X100KG MILITARY PRESS PAUSED
http://www.youtube.com/watch?v=TS16Z3iN4XU&list=UU24GQUzVg9Ix67tyn8vwIMg&index=1
Ja ik weet het, het is een belachelijk gewicht (ik bench zelf meer) maar goed, gezien mijn rugletselverleden is het een wonder dat ik nog kan stappen. En ik geef niet op. Volgende maand 1 x 140, en daarna eind april 1 x 160!!! Einde van het jaar 3 x 200!!!

Ja ik weet het, het is een belachelijk gewicht (ik bench zelf meer) maar goed, gezien mijn rugletselverleden is het een wonder dat ik nog kan stappen. En ik geef niet op. Volgende maand 1 x 140, en daarna eind april 1 x 160!!! Einde van het jaar 3 x 200!!!
Een lokvogeltje fluisterde dit in mn oor
Dan kan ik niet anders dan happen natuurlijk
140 zit er nu ook al in hoor
Mijn rug was verdoet. Ik had een gebroken ruggenwervel (sinds mijn 5de) en men heeft 26 maand geleden een plif uitgevoerd (vastschroeven van s1 l 5 en l4, en deze drie wervels zijn nu 1 grote wervel geworden).ambities zijn goed, maar niet te hard van stapel lopen als je rug echt zo verdoet is
Dacht ik ook maar in de praktijk blijkt dit van niet. Door het vastzetten van de laagste drie ruggenwervels, is mijn si-gewricht zeer gevoelig voor ontstekingen. Ik merk dat de wide stance, net zoals toen ik echt heel wijd ging squatten, mijn bekken en buitenkant knie (geopereerd aan linkerknie, meniscus voor 50 procent verwijderd) begonnen te protesteren. Bij conventionele deadlift heb ik totaal geen last.als je een rugverleden hebt kan je beter sumo doen imo
@yasmine Je tilt uit je armen en je locked je heupen niet, bij de liftoff meer je borst omhoog houden/schouderbladen naar onder
Wat ik niet begrijp uit je opmerkingen:
1) tillen uit de armen??
2locken heupen? Wat is dat?
3) bij liftoff kan je je borst toch maar zo hoog houden als de lengte van je armen je toelaat?
4)schouderbladen naar onder? Wat bedoel je? Schouderbladen niet bij elkaar zoals bij de bench?
@yasmine Je tilt uit je armen en je locked je heupen niet, bij de liftoff meer je borst omhoog houden/schouderbladen naar onder