XXL Nutrition

Sticky Filmen van lifts een idee?

Verdomme, zulke schouders. ff 4x100 strict doen. Mooi.

Jammer dat het zo gelopen is, ik volgde je echt graag. Maar je hebt een verstandige keuze gemaakt toen. Good train.

Schouders zijn nog vrij zwak juist vind ik, powerlifting (bankdrukken) heeft me vooral sterke triceps, borst en lats gegeven maar geen sterke en vooral ook behoorlijk immobiele schouders. Zit nog erg te zoeken wat betreft techniek op de log, strict lukt natuurlijk wel, maar m'n legdrive is waardeloos, slechte techniek op de pushpress en een jerk lukt me al helemaal niet. Twee weken geleden had ik erg veel moeite met 1x110 mét legdrive, nu 4x100 strict, dat slaat dus nergens op.

Maar we emmeren gewoon een beetje door.

nog steeds een benchbaas Tymen, netjes!!

lol, voor iemand die nooit log doet is 4x100 toch helemaal niet verkeerd zou ik zeggen

Sterk Tymen!

Thanks sven.

Nice Tymen! Sterk en ook nog maximale sexyness!

Echt fing sterk Sanne! 3*170 deadlift :bow:

Schouders zijn nog vrij zwak juist vind ik, powerlifting (bankdrukken) heeft me vooral sterke triceps, borst en lats gegeven maar geen sterke en vooral ook behoorlijk immobiele schouders. Zit nog erg te zoeken wat betreft techniek op de log, strict lukt natuurlijk wel, maar m'n legdrive is waardeloos, slechte techniek op de pushpress en een jerk lukt me al helemaal niet. Twee weken geleden had ik erg veel moeite met 1x110 mét legdrive, nu 4x100 strict, dat slaat dus nergens op.

Maar we emmeren gewoon een beetje door.

Ik vind ze wel sterk, ik ken een powerlifter die meer kon benchen als jou maar hij had moeite om 90kg te mp-en.
Waarschijnlijk slaat je legdrive nergens op, zo'n legdrive heb ik ook :P

Nice Tymen! Sterk en ook nog maximale sexyness!

Echt fing sterk Sanne! 3*170 deadlift :bow:

Thanks ;)

Ik vind ze wel sterk, ik ken een powerlifter die meer kon benchen als jou maar hij had moeite om 90kg te mp-en.
Waarschijnlijk slaat je legdrive nergens op, zo'n legdrive heb ik ook :P

M'n MP suckt echt big time, log press vind ik veel fijner aan de schouders vanwege de hammer grip, voelt natuurlijker.

Je heb de stang wel erg breed zou hem iets smaller pakken.
Verder balanceer je de stang nu gewoon boven je hoofd,probeer hem de hele beweging goed omhoog te drukken niet met je armen maar door je traps aan te spannen

Je heb de stang wel erg breed zou hem iets smaller pakken.
Verder balanceer je de stang nu gewoon boven je hoofd,probeer hem de hele beweging goed omhoog te drukken niet met je armen maar door je traps aan te spannen

thanks voor de feedback

Hoe bedoel je dat trouwens met het omhoog duwen met je traps? Ik merk ook dat ik mooite heb met het gelocked houden van mijn ellebogen iemand hier tips voor?

Als je leert om de stang met je traps omhoog te duwen hoef je je geen zorgen te maken over je ellebogen die strekken zich dan vanzelf.
Ik kan wel zeggen dat je de stang uit elkaar moet trekken maar dan ga je je armen gebruiken en bij een zwaarder gewicht kom je dan in de problemen.

Laatst bewerkt:
ik vraag me serieus af wanneer die hype nou eindelijk eens over is. vraag me ook af of het überhaupt ooit grappig is geweest?

Waarom toch altijd die haat tov Bulck?

ecto's worden altijd geviseerd he

Terug
Naar boven