AndroidHealthClinic

Sticky Filmen van lifts een idee?

Slippers heb ik (gelukkig) en ik ben diabeet vandaar. maar verder ja het is nog wennen doe het volgende week weer, mn benen worden wel goed rood en mn aders worden paars naar ff gesquat te hebben. hoeveel rust zit er bij jullie tussen. 5 minuten?

Heb het laatst ook eens geprobeerd tot +-85% raw opwarmen en dan pas pak aandoen, meteen heel pak+banden, voelde wel stuk beter als verwacht. Voorheen deed ik ook zoals je beschreef Joost.

Heb het laatst ook eens geprobeerd tot +-85% raw opwarmen en dan pas pak aandoen, meteen heel pak+banden, voelde wel stuk beter als verwacht. Voorheen deed ik ook zoals je beschreef Joost.

Ja veel mensen doen het zo, ik moet zelf altijd gewoon eerst zwaar raw en dan in pak, maar bevalt ook prima, alleen draai ik dan wel 12 tot 14 werksets ofzo

Dan moet ik dat ook eens proberen

Je stand is te smal en tenen te ver naar voren. Onmogelijk om zo op diepte te komen, maar dan echt vrijwel letterlijk onmogelijk.

Sterk zat JP

Bodybuildert.

Dat betekent gewoon dat de motivatie nog skyhigh is ;)

Lijkt nog vrij easy die 330! Fing sterk.

@ Genetic die van jou is ook baas!

Wat o-lifts van vandaag, iemand wat tips/drills?

Wat ik zelf vooral merk is dat ik bij de clean tussen de 1e en 2e pull mijn kont te snel omhoog laat vliegen waardoor ik niet genoeg naar achteren kan trekken. Jerks zie ik zelf niet zo gauw wat ik fout doe, ook al gaat er altijd iets fout natuurlijk. Snatches ben ik kort geleden mee begonnen, elke hulp daar wordt op prijs gesteld.

Terug
Naar boven