MuscleMeat

Sticky Filmen van lifts een idee?

Side spotters zeker doen, maar die moeten wel beetje ingewerkt zijn. Heb ook echt medelijden met die stang...

Ziet eruit als een goedkoop rotstangetje wat smeekt om er minimaal 100kg af te halen.

Ziet eruit als een goedkoop rotstangetje wat smeekt om er minimaal 100kg af te halen.

ooh ja dat is een oude stang, we hebben nieuwe liggen die boven de 700kg moeten kunnen hebben maar die zijn staaf recht en die hebben dan de neiging te gaan rollen, daarom heb ik deze wat krommere stang blijft liggen :p

270-212,5-305 (787,5 @ 127,8 bw)

[Link niet meer beschikbaar]

****ing nice dead.

Hard man

veels te wijde grip man, smaller en ellebogen meer naar voren druk je meer denk ik hoor

120 MP damn - zullen er niet veel forumleden je na kunnen doen.
Denk ook dat je met andere grip nog wat sterker bent.

edit

Laatst bewerkt:
http://www.youtube.com/watch?v=qFuaghBeiKo&feature=youtu.be

Gister 300kg met suit, voor de genen die dat hebben gezien van vorige week ging het nu een stuk beter had de lussen bij de 200kg omgedaan om alvast te wennen aan het gevoel, en ja ik weet het het kan dieper het is nog wennen, des te dieper ik ga des te zwarter het wordt voor mijn ogen, moet meer die concentratie vinden, maar het is alvast een begin

Je knieen komen best veel naar voor, zo ga je nog heel veel moeten zakken om diepte te halen.
Wel mooi rechtop torso zoals je nu doet.
En zoals gezegt op je vorige filmpje = 2 spotters aan zijkant gebruiken!! 1 iemand achter je kan helemaal niks doen met dit gewicht als je die mist.

Die spotters ben ik aan het werken, ik had de pinnen al wat verder omhoog gedaan voor het geval, kwa omhoog gaan is er nog kracht over maar het is echt met zakken, het punt vinden, en dan moet ik er bij blijven met mn kop. ik moet het daaronder niet verliezen en dan druk ik hem nog wel. en het zakken met de knieen ben ik ook meer aan het werken, maar als je al gouw genoeg gewent bent aan iets dan hou je dat snel aan. ik heb ook geprobeerd om veel wijder te staan, maar dan worden mijn knieen naar binnen gedrukt door het pak. wat smaller staan gaat wat beter maar dan krijg je dat verhaal dat ik ver naar voor ga met mn knieen

Heel sterk hoor, maar waarom doe je alleen singles met pak? Of plaats je de andere filmpjes niet? Juist als je met pak moet leren omgaan zou ik bijv. 3tjes gaan maken. Gewoon even rustig raw opwarmen met 70 kg, dan pak aantrekken en bijv. zoiets doen:

-3x120 (half pak)
-3x170 (half pak)
-3x220 (heel pak)
-3x250 (heel pak+banden)
-3x270 (heel pak+banden)
-3x270 (heel pak+banden)

Heel sterk hoor, maar waarom doe je alleen singles met pak? Of plaats je de andere filmpjes niet? Juist als je met pak moet leren omgaan zou ik bijv. 3tjes gaan maken. Gewoon even rustig raw opwarmen met 70 kg, dan pak aantrekken en bijv. zoiets doen:

-3x120 (half pak)
-3x170 (half pak)
-3x220 (heel pak)
-3x250 (heel pak+banden)
-3x270 (heel pak+banden)
-3x270 (heel pak+banden)

Ik doe ook 3tjes en dan paar 2tjes maar dit waren gewoon de laatste tops. alleen die had ik gefilmd thats why, maar raw opwarmen krijgen jullie dat klaar? ik krijg het pak al met moeite aan maar dan zijn men benen al wat meer gepompt en dan krijg ik hem nog moeilijker aan. dat pak aantrekken is al een kunst maar om mijn suiker goed te houden is nog meer kunst :p haha

ow maar met 70kg valt dat wel mee toch, ik heb zelf wel trainingen waarbij ik tot een zware single raw moet voordat ik het pak aan moet en dat gaat ook wel, heb je wel suit slippers. En suiker heb ik geen last van haha.

Terug
Naar boven