AndroidHealthClinic

Sticky Filmen van lifts een idee?

tweede scheelde niet veel mo, ontzettend sterk !

mjaa, t ziet eruit alsof je een heel eind omhoog schiet inderdaad. Maar 't lijkt erop dat je broek de bank nog aanraakt xd.

Ik zou echt wel gaan proberen je reet stil te houden.

Ik probeer het, heb er heel veel problemen mee... Twee weken geleden was het nog een stuk erger, had gisteren echt nog het gevoel dat m'n kont op de bank lag!

Je benen verder uit elkaar zetten, komt je kont minder makkelijk van de bank.

En je voeten misschien wat meer naar voren plaatsen?

Je benen verder uit elkaar zetten, komt je kont minder makkelijk van de bank.

Had ik op aanraden van triple aces ook al gedaan, en helpt inderdaad! Morgen nog wat verder proberen!

Afwisselen met benen omhoog?

Ga ik daar voordeel uit halen? Snap niet goed waarom je dit zou toepassen bij mijn probleem (no offence hoor, ik snap het gwn niet)

Dingen waar ik morgen moet op letten:

-goed archen en blijven archen tijdens beweging (heeft ook wat geholpen, arch verdween vaak)
-benen wijd zetten
-druk vooral op m'n hielen zetten
-benen goed naar achter zetten (richting hoofd) zodat ik minder steun met m'n kont op de bank (tip van triple aces, thanks, heeft al een stuk geholpen!)

edit :

En je voeten misschien wat meer naar voren plaatsen?

Dit zou ik liever niet doen eigenlijk, want dan ga ik minder kunnen archen. Dit archen zorgt dat ik sowieso meer druk kan zetten op m'n benen zonder dat m'n kont van de bank komt...

Hier is een goede tip: je voeten zover mogelijk onder je in schuiven. MAAR je hielen mogen niet omhoog komen. Zo kan je je kont bijna niet van de bank krijgen.

Als je legs up gaat benchen ben je iig gewend om niet alles met een hiplift te gaan starten vanaf de borst

• Topic Starter Topic Starter
  • #17.152
Over een miljoen views, mooi!

owh dacht dat Niels em ging cleanen

• #17.155
Mooie deadlift Niels. Hoe voorkom jij dat je riem omhoog kruipt, als je daar last van hebt, met die riem?

Thx heren voelde goed en verwacht zeker wel wat leuks binnekort

Mooie deadlift Niels. Hoe voorkom jij dat je riem omhoog kruipt, als je daar last van hebt, met die riem?

Strakker zetten.. Snap wel wat je bedoeld had het de eerste paar lifts wel even zet de riem dan nooit zo strak maar kwam hij ook omhoog de riem is nog niet zo soepel ook he daar zal het ook wel aan liggen!?

• #17.157
Joo.

Ah man. SSB squats... :heart:

Terug
Naar boven