Fitness Seller

Sticky Filmen van lifts een idee?

sterk JP!
lekkere flexibiliteit om de bar op je borst te krijgen ook zie ik haha!

JP doe je mee in Heerenveen?

• Topic Starter Topic Starter
  • #17.543
Nee als alles goed gaat doe ik vanaf 27 april mee man.

Eindelijk weer eens een pr die me wat doet. (3x175 stone) Rug is aardig terug en stones is nu sterker dan ooit. Jammer van de tacky mijn grip moet nog wat sterker op de stones.

http://www.youtube.com/watch?v=jHX01Km4Ftc

Netjes gijs! !

thanks Bob ben er ook blij mee en geeft me weer een mentale boost ook.

• Topic Starter Topic Starter
  • #17.547
Sterk man.

Lekker Gijs! Erg sterk!

mijn baard bedoel je?

Vandaag op mijn training de belangrijkste onderdelen gefilmd om mijn techniek te controleren. Kan hem net zo goed met jullie delen, dus even in een compilatie gegooid:
http://www.youtube.com/watch?v=AHbwaJ4_BHY

Was zelf tevreden. De 6e rep op de wijde grip oh press was een onnodige strain, die heb ik liever niet tijdens een training. Verder ga ik experimenteren met een iets hogere barbell positionering @ squats. Ik denk dat ik dan overtuigender op diepte kan komen en wellicht de gm-squats helemaal kan voorkomen. Tips en kritiek is uiteraard welkom.

sowieso + voor tiger style! wu tang clan aint nuth'n to **** with!

ziet er keurig uit en minder goodmorning stijl idd mss barbell wat hoger of gewoon iets meer knieen naar voren en rechter zakken maar zo ziet het er ook prima uit. En jou laatste rep op OH is meestal al mijn 1e dus kom op gewoon buffelen.

Squatmonster jij!

Bazige squat ja.

Heel goeie sq, voor je wedstrijd alleen opletten dat je wacht op signalen, nu begin je nogal snel en stap je nogal snel vooruit.

Probeer bij je deadlift de bar zo dicht mogelijk over de benen te laten glijden.

Heel goeie sq, voor je wedstrijd alleen opletten dat je wacht op signalen, nu begin je nogal snel en stap je nogal snel vooruit.

Probeer bij je deadlift de bar zo dicht mogelijk over de benen te laten glijden.

Ik wil inderdaad ook met signalen gaan trainen. Ik heb idd de neiging om na mn sets zo snel mogelijk de bar re racken.

Hoe ver ik nu van de bar af sta is dus niet ideaal? Is het de bedoeling dat je dan echt de stand over je benen trekt?

dank je :)

jammer dan het alleen squat is ;)

Terug
Naar boven