MuscleMeat

Sticky Filmen van lifts een idee?

Jawel, zou wel meer je heupen openen door je knieën wat meer naar buiten en voren te laten komen. Dan hoef je ook minder voorover.

Hij doet gewoon zware stiff legged deadlifts. Denk niet dat je dat er netjes uit kan laten zien.

Bedankt voor de feedback

ziet er technisch prima uit Jitse. Ben eigenlijk ook wel benieuwd naar je squat gewichten nu en je oude max.

Op dit moment squat ik weer 210 zoiets, mn max was 260. De focus lag nooit echt op de squat als je een zware deadliftsessie in de week hebt en 2x events training, dat herstelt niet. Squatten deed ik altijd na het deadliften, waardoor de echte max wat een grijs gebied is. Ik probeer wel altijd de diepte wat op te zoeken om de glutes lekker mee te pakken. Het filmpje is met 180 kg.

Video is prive beste bunker

Gefixt

mooi Jitse

Squats gaan eindelijk lekker met de nieuwe schoenen.

https://www.youtube.com/watch?v=fLVvOhb0Zt4

Nog tips ten aanzien van me vorm / uitvoering?
Dit was een evenaring van oud PR alleen dan ditmaal een stuk soepeler.

Misschien Ivo, eerst maar weer 100% worden. 800+ kg moet er RAW wel in zitten dan. Bank is nu zo'n 180 raw, na 3 maanden trainen.

Was een poging om 800kg totaal te halen ;)

Zit vooral tussen m'n oren denk ik. Moet gewoon durven doortrekken, heb al is (wel met straps) 330 getrokken, dus snap zelf niet zo goed waar ik schrik voor heb

Sterk! Wel apparte stem die de signalen geeft ofniet?

het zijn belgen hè :roflol:

vind dat ze wel kort pauzeren doet bij banken

jezus man. Alles ging nog zo makkelijk echt super clean all die lifts!

Gefeliciteerd met al je pr´s!

Waarom ga je zo diep bij squats? Kan je niet meer squatten als je iets hoger (wel nog diep genoeg natuurlijk) squat?

Terug
Naar boven