Fitness Seller

Sticky Filmen van lifts een idee?

Dan doet hij 20*140kg, in tutu.

Voor mij eerste wedstrijd sinds mijn operatie en eigenlijk sinds tijden. Squat ging naar wens, bench ging klote, deadlift iets teveel op safe gespeeld.
Chris had meer op zijn squat kunnen pakken, bench ging ook niet 100% bij hem en deadlift een mooi Nederlands record.
http://www.youtube.com/watch?v=xKzwAjMp-GM&feature=youtu.be

mooie PL wedstrijd boys!

He Mike, wel een beetje moeite doen he.

Je maakt ons verlegen.

nondeju 210 frontsquat :O nice mike!

Makkelijk nog een! ow..

sick front squat

Thanks!

Zag dat de 2 x 200 ook nog op mn mobiel stond. Dacht eerst dat er daar wat mis was gegaan met filmen, anders had ik deze 210 niet gedaan

Deadlift pr van 212.5x2 vandaag
http://instagram.com/p/p1t-ehofiv/?modal=true

sorry voor het geschreeuw ik heb issues

verkapte powerhouse middelburg instagram plug post

wel blij met PR, deadlift gaat lekker atm. Hopelijk aan het einde van deze coan cycle een 235 max.

nou lekker slapen en morgen gezond weer op :p

Netjes hoor!!

Je zet geen spanning op je rug bij het deadliften, daardoor staat die helemaal krom. Je moet veel meer naar achteren hangen in de start positie. Ook hangen je schouders helemaal over de halter, deze moeten er net boven of er net achter.

En je squats zijn veel te hoog, dus je moet een stuk dieper zakken. Voor de rest zie ik niet veel want de schijven hangen er voor

Je zet geen spanning op je rug bij het deadliften, daardoor staat die helemaal krom. Je moet veel meer naar achteren hangen in de start positie. Ook hangen je schouders helemaal over de halter, deze moeten er net boven of er net achter.

En je squats zijn veel te hoog, dus je moet een stuk dieper zakken. Voor de rest zie ik niet veel want de schijven hangen er voor

Schouders achter de bar hoor ik nog steeds regelmatig maar dat is niet waar, van de zijkant bekeken horen de voorste schouderkoppen voor de bar te staan.

Hij doet hier geen enkele poging om zijn rug recht te krijgen. Gewicht lijkt gewoon te zwaar voor de rug of hij heeft geen idee hoe hij een beetje een normale curve kan krijgen in zijn rug. Eerst maar eens op oefenen.

Terug
Naar boven