MuscleMeat

Sticky Filmen van lifts een idee?

Waarom draag je die singlet ?

Techniek ziet er wel goed uit imo

kolere

Squat weer iets verbeterd, vorige week dit filmpje geplaatst hier:

Dit weekend Adipowers gekocht en m'n squat is gelijk een stuk beter, buttwink is er nog wel iets maar een stuk minder dan eerst, probeer goed spanning op mn rug te houden en dingen zoals mn handen dichter bij elkaar plaatsen op de bar helpt me hier helaas niks bij.
De goodmorning beweging met omhoog komen waar sommigen het over hadden bij mij is ook een heel stuk verholpen, al lijkt het door standpunt van de camera een stuk erger dan het daadwerkelijk is. Helaas nog niet 100% verholpen maar goed, eerste squatsessie met adipowers en gelijk al een grote verbetering voor mijn gevoel.
De vorige keer voelde ik ook duidelijk dat ik met met behulp van m'n rug(/hamstrings) (goodmorning beweging) omhoog kwam en nu komt het vooral uit de benen/quads zoals het hoort.

6 x 70KG
http://www.youtube.com/watch?v=h1KuQTDHDso&feature=youtu.be

Iemand nog tips & tricks / feedback?

2e vid is prive

Oh oeps, nu is die als het goed is wel te bekijken!

al stukken beter iig. Borst blijft veel beter hoog, niet verkeerd hoor! Lijkt alleen wel dat je iets geforceerd erg diep probeert te gaan. En blijf er op letten explosief uit de hole te komen dan.

al stukken beter iig. Borst blijft veel beter hoog, niet verkeerd hoor! Lijkt alleen wel dat je iets geforceerd erg diep probeert te gaan. En blijf er op letten explosief uit de hole te komen dan.

Dat geforceerd diep gaan heb je fout, als ik eens iets minder diep squat voelt het juist niet prettig aan.. Dat explosieve zal ik op gaan letten inderdaad, was hier nogal vermoeid en het was vreselijk warm/benauwd daar helaas. Heb betere trainingen gehad maar goed, een slechte training hoort er ook bij. Bedankt :)

ja was mooi op karakter, j

[Link niet meer beschikbaar]

Je komt wel ver naar oven met je knieën bij het squatten.

Verder kan je beter alles in één video zetten, dat kijkt makkelijker. Met de youtube editor gaat dat best makkelijk

verkeerde sectie blijkbaar

Laatst bewerkt:
in

sissypad en in de smith machine.... dit moet wel een troll zijn

verkeerde sectie blijkbaar

Laatst bewerkt:
Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven