Fitness Seller

Sticky Filmen van lifts een idee?

Opdrukken is een soortgelijke oefening, maar dan omgedraaid op de grond, met het eigen lichaam als weerstand.

Incline bench vooral voor gevorderde.

naast DE STANDAARD 3x10 REPS kan me ook sets doen met afnemend gewicht.

tsjongejongejongejonge

Haha ging me alleen om de recoeds voor de rest niet gelezen..

Ja, met zulke korte armen kan ik dat ook

not srs, mirin bra. mooi dat je de 210 nu hebt gehaalt.

Who cares about lifting in armour?

Brutal raw power Tymen, ben benieuwd wat je doet in Tilburg :)

Ben ook benieuwd.
Main goal blijft wel de nk raw in december natuurlijk.

Thanks mike

Ja, met zulke korte armen kan ik dat ook

not srs, mirin bra. mooi dat je de 210 nu hebt gehaalt.

bedankt dramaniel

Ben ook benieuwd.
Main goal blijft wel de nk raw in december natuurlijk.

l

Bij mij ook, al moet ik eerst witte lampen scoren in Tilburg om daar aan mee te mogen doen, in Tilburg zal ik daarom ook voorzichtig openen in Veldhoven is het een wedstrijd voor mezelf waarvoor ik bepaalde nummers in mijn hoofd heb en daarvoor het nodige risico over heb :)

Even een kort vraagje en dacht dat ik hem hier wel kon stellen. Ik wil face pulls toevoegen op aanraden van de fysio. Wat is de juiste manier van face pulls? Op youtube wordt hij op tien verschillende soorten met verschillende do's and don'ts uitgelegd:

https://www.youtube.com/results?search_query=face+pulls

Even een kort vraagje en dacht dat ik hem hier wel kon stellen. Ik wil face pulls toevoegen op aanraden van de fysio. Wat is de juiste manier van face pulls? Op youtube wordt hij op tien verschillende soorten met verschillende do's and don'ts uitgelegd:

http://www.youtube.com/results?search_query=face+pulls

Volgens mij kan je facepulls op weinig manieren verpesten. Imo is het belangrijkst gecontroleerd uitvoeren (teveel gasten rukken maar wat aan dat touw of gebruiken momentum), volledige rom en beide uiteinden langs je oren naar achter halen met je ellebogen ook omhoog ter hoogte van je oren.

Bro tip voor titanium achterkant schouders: seated facepulls supersetten met seated dumbbell cleans. Ik doe ze altijd met de cable row machine/bank. Dumbbell cleans niet te zwaar, kg of 10). Minimaal 10 reps voor beide sets. Heb een filmpje van DeFranco met shrug erbij: http://www.youtube.com/watch?v=kvVEz-tBgvg

7x210?

Bar komt redelijk ver voorbij je voeten volgens mij. Nu moet je behalve het omhoog gaan ook die bar nog een stuk naar achter trekken om uiteindelijk weer rechtop te eindigen.

zo bedoel ik
145920809752467cab3b8f8fa2c06aff.png

Misschien meer naar achter zitten/schoen met hak kopen/lagere bar positie?

Misschien nog niet sterk genoeg?

of dat :p

Bar komt redelijk ver voorbij je voeten volgens mij. Nu moet je behalve het omhoog gaan ook die bar nog een stuk naar achter trekken om uiteindelijk weer rechtop te eindigen.

zo bedoel ik

Misschien meer naar achter zitten/schoen met hak kopen/lagere bar positie?

Thnx, ik vat wat je bedoelt zal er over gaan lezen :)
Bij mijn 5x1x200 eerder deze week zie ik ook elke keer een hapering op dit punt(na jouw feedback)

Misschien nog niet sterk genoeg?

Daar had ik nou nooit aan gedacht, bedankt dat je dit met mij deelt zeg!!!

hele meneer

Terug
Naar boven