XXL Nutrition

Sticky Filmen van lifts een idee?

deadlift prs na coan/philipi
http://www.youtube.com/watch?v=SPdLOdP223s
form op zulke hoge percentages is gewoon matig atm , nu weer verder techniek erin hameren en misschien weer wat experimenteren met sumo.

netjes, ga je voor dezelfde look als Tymboo?

netjes, ga je voor dezelfde look als Tymboo?

Thx gijs!
ben aan het kijken waar mn matige baardgenetics me nog gaan brengen. ik vrees alleen dat ik nooit die echte tymboo look ga bereiken tenzij ik allebei mn armen chirurgisch 20cm laat verkorten :roflol:

Thx gijs!
ben aan het kijken waar mn matige baardgenetics me nog gaan brengen. ik vrees alleen dat ik nooit die echte tymboo look ga bereiken tenzij ik allebei mn armen chirurgisch 20cm laat verkorten :roflol:

brb bovenarmen er tussen uit zagen

:roflol:

---------- Toegevoegd om 18:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:09 ----------

Ga ergens anders haten dikke, het slechte beeld komt door de hoge snelheid, je zou moeten weten

:(

http://www.youtube.com/watch?v=11P0ySh2RjA&list=UU6DTKqVDmxBVU95utxknB6g

- Meer uit benen halen
- Schouders niet boven de stang
- Nek neutraal, niet opzij kijken
- Ietwat meer spanning in buikspieren houden
- Grip beter pakken, bij 150kg kon ik de lock niet echt vasthouden omdat linkerhand weggleed
- Verder is alle kritiek welkom, ik denk dat ik nog aardig wat kan halen op techniek :)

tips;

- Verder achterover hangen voor beter hefboom effect en spanning
- Niet debiel opzij kijken

Laatst bewerkt:
http://www.youtube.com/watch?v=11P0ySh2RjA&list=UU6DTKqVDmxBVU95utxknB6g

- Meer uit benen halen
- Schouders niet boven de stang
- Nek neutraal, niet opzij kijken
- Ietwat meer spanning in buikspieren houden
- Grip beter pakken, bij 150kg kon ik de lock niet echt vasthouden omdat linkerhand weggleed
- Verder is alle kritiek welkom, ik denk dat ik nog aardig wat kan halen op techniek :)

huh? zaag jij nou gaten in die platen? Wegen die nog wel 20kg nu ???

nee grapje man, goeie lifts, gefeliciteerd met je pr! Zoals je zegt kan je techniek nog wel beter, set up is IMO best goed maar daarna gaat het minder. Zorg dat je heupen niet eerst omhoog gaan en daarna je torso recht. Probeer dit meer in een geleidelijke beweging te doen, dan is de lockout ook makkelijker.

Wow je hips schieten echt omhoog. :P Goeie onderrug dat wel.

huh? zaag jij nou gaten in die platen? Wegen die nog wel 20kg nu ???

nee grapje man, goeie lifts, gefeliciteerd met je pr! Zoals je zegt kan je techniek nog wel beter, set up is IMO best goed maar daarna gaat het minder. Zorg dat je heupen niet eerst omhoog gaan en daarna je torso recht. Probeer dit meer in een geleidelijke beweging te doen, dan is de lockout ook makkelijker.
Stiekem allemaal fake, ik lift niet en dit is 15kg :D

Verlies inderdaad spanning en haal veel te weinig uit mijn benen doordat de heupen te snel omhoog schieten. Meer naar achter hangen bij het begin, mezelf in positie trekken :)

Wow je hips schieten echt omhoog. :P Goeie onderrug dat wel.

Word aan gewerkt, en thx :)

schouderbladen staan gewoon boven de stang, niks mis mee. Sowieso niet veel mis met je dl. Veel uit techniek halen is een populair ding hier om te zeggen merk ik maar gewoon doen en sterker worden. Dat de heupen minder snel omhoog mogen komen klopt maar is vaak gewoon een kracht ding.

Met gijs eens ! Je bent te gefocust op je "vorm" in de spiegel kijken of je wel goed gaat ect.. Mind set goed stang beet pakken en trekken !! en over je heupen achja.. gebeurt bij de meeste

Is er een powerlifter die de squat van maat van me wilt 'beoordelen' met eventuele tips?
Die mag zn mail adres in karma achter laten en zorg ik ervoor dat hij je mailt.

Is er een powerlifter die de squat van maat van me wilt 'beoordelen' met eventuele tips?
Die mag zn mail adres in karma achter laten en zorg ik ervoor dat hij je mailt.

Je hoeft niet zo verlegen te zijn. Post nou maar gewoon je filmpje.

Hehehehe +10000

Techniek is ook erg belangrijk toch...? Goede techniek + hard trainen = progress

---------- Toegevoegd om 19:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:39 ----------

Al is het wel belangrijk om het vanuit het goede punt te bekijken, bij strongman kom je nog wel weg met losrukken en met je heupen omhoog schieten aangezien je toch mag hitchen, bij PL krijg je hem dan gewoon niet gelockt en op die manier gebruik je je pak ook niet goed

Met gijs eens ! Je bent te gefocust op je "vorm" in de spiegel kijken of je wel goed gaat ect.. Mind set goed stang beet pakken en trekken !! en over je heupen achja.. gebeurt bij de meeste

De beste deadlifters van de wereld hebben er geen last van. Zie Magnusson, Wildauer, Savickas, Bolton, Pozdeev, Belyaev, Tuchscherer etc

Terug
Naar boven