Fitness Seller

Sticky Filmen van lifts een idee?

@Maxiation

Je lift ze wel, maar denk aan je rug hoor, ik vind em iets te bol.
Je hebt kracht zat, da's duidelijk.
Ff an de techniek denken.:D

Verder klasse!

@mike: Volgens mij is het Jules die ze lift ;)

dat is idd jules niet ik :P maar hij zal je comment zelf wel lezen denk ik :P

@Maxiation

Je lift ze wel, maar denk aan je rug hoor, ik vind em iets te bol.
Je hebt kracht zat, da's duidelijk.
Ff an de techniek denken.:D

Verder klasse!

Thanx voor de comment,

Is pas de eerste keer dat ik mn deadlifts film en nu zie ik het zelf ook... Had het ervoor niet in de gaten. Vroeger veel last gehad van mn onderrug en dat is gelukkig al paar maanden verleden tijd. Heb nergens pijn nu. Denk dat ik een stuk rechter kom met gewichthefschoenen met een kleine hak. Mijn enkels zijn niet flexibel genoeg om dieper te zitten met een rechte rug heb ik het idee... Snel maar eens kijken hoe ik aan gewichthefschoenen kom!

Toch vind ik het niet zo heel erg.. Je bovenrug is wat rond, maar dat kan geen kwaad..

Thanx voor de comment,

Is pas de eerste keer dat ik mn deadlifts film en nu zie ik het zelf ook... Had het ervoor niet in de gaten. Vroeger veel last gehad van mn onderrug en dat is gelukkig al paar maanden verleden tijd. Heb nergens pijn nu. Denk dat ik een stuk rechter kom met gewichthefschoenen met een kleine hak. Mijn enkels zijn niet flexibel genoeg om dieper te zitten met een rechte rug heb ik het idee... Snel maar eens kijken hoe ik aan gewichthefschoenen kom!

niet dat je zegt max bedankt dat je weer een meesterwerk hebt gemaakt :P

:roflol: at Max

Filmpje van de carpulls staat er toch op :D

Honda civic plus persoon 83 kilo en 1 klikje handrem + opel corsa persoon 93 kilo 2 klikjes handrem. Me vader (die in de civic zat) vond dat het te licht was en te makkelijk ging en zette hem daardoor 1 klikje zwaarder. Op een gegeven moment trok ik dat niet meer en werd ie van de handrem afgehaalt.
Je ziet ook duidelijk dat de opel op de handrem staat en de civic niet (laatste stukje als ze dichtbij zijn).

http://www.youtube.com/watch?v=qccH6MMu91c

Diepte goed alleen je lijkt je bekken te kantelen....

Wat bedoel je juist? Ik merk dat ik vooral problemen heb om men reet achteruit te krijgen, hoop dat boxsquats de oplossing bieden.

en je rug trekt bol die laatste reps. stevig archen en buik tegen je riem duwen.

imo zet je die camera beter gewoon op een bankje naast, of schuin achter het rack

Mooie wheelflip Willy!

Hoeveel kg is die band?

Niet zwaar: 240 dacht ik

Ja heb in voorschoten 340 gedaan, maar daar kan niet meer getraind worden.....
Op de wedstrijd doen we 8 flips met een 180 band met slechte grip, daarom dat ik nu 8 flips op tijd doe.

Enne rackpull was 215 :D

Terug
Naar boven