AndroidHealthClinic

Sticky Filmen van lifts een idee?

Volgens mij gaf je gewoon te vroeg op.

Weet je hoe dat komt? Je gooit er geen agressie in. Fok je zelf op, ram je zelf voor je kop, ga schreeuwen, maakt niet uit. Maar je loopt al zo rustig en, zo komt het over, onzeker op dat gewicht af. Volgende keer meer agressie en je pakt 150.

Ja, helemaal mee eens. Als ik max. ga liften of er tegen aan zit. Dan wil ik met niemand praten, lachen is al helemaal uitgesloten.
Ik loop te vloeken en het interesseert me geen bal wie er bij staat te loeren, als het ze niet aanstaat dan fukken ze maar op!
Ik roep kreten als "vuil hoerengewicht!" en "potverdomme slappe homo!, dit wordt em!" dan raak ik in concentratie en de juiste mood om te liften.
Das erg belangrijk als je zwaar gaat, niet persè die vloeken en kreten, dat is voor een ieder weer anders natuurlijk....;) :D

Ja, helemaal mee eens. Als ik max. ga liften of er tegen aan zit. Dan wil ik met niemand praten, lachen is al helemaal uitgesloten.
Ik loop te vloeken en het interesseert me geen bal wie er bij staat te loeren, als het ze niet aanstaat dan fukken ze maar op!
Ik roep kreten als "vuil hoerengewicht!" en "potverdomme slappe homo!, dit wordt em!" dan raak ik in concentratie en de juiste mood om te liften.
Das erg belangrijk als je zwaar gaat, niet persè die vloeken en kreten, dat is voor een ieder weer anders natuurlijk....;) :D

Light weight baby :D

Bij heavy lifts focus ik me gewoon sterk en adem ik misschien wat zwaarder, maar ik ga niet beginnen roepen vooraf

Haha, ja en dan supergewichten wegbeuren, die Ronnie....:eek:
Of Dorian "This is a nice weight for a little old lady!"
en zijn maat "Come on diesel, this is what it is all about man you are number 1, loaded magazines en lots of girls, come on!!!"

Haha. :D

Niet te vergeten, klein rondje draaien met opgezette nek, gebalde vuisten en een strijdkreet, snuiven als een stier, beetje amoniak door de luchtwegen, een paar keer tegen het rek aan slaan, je setje halen, het rek aaien en vriendelijk knipogen naar de bedrijfsleider die net uit zijn stoel kwam omdat hij je instelling misinterpreteerde als een serieuze aanslag op zijn zuurverdiende materiaal.

Weet je hoe dat komt? Je gooit er geen agressie in. Fok je zelf op, ram je zelf voor je kop, ga schreeuwen, maakt niet uit. Maar je loopt al zo rustig en, zo komt het over, onzeker op dat gewicht af. Volgende keer meer agressie en je pakt 150.
juist!
:thumbs:

Gruwelijk filmpje, Alex:p

looking buff alex :P

Grappig.

Ik was erbij. Ik kan persoonlijk garanderen dat dat Alex is.

Zozo, zijn we mijn trainingsfilmpjes onrechtmatig aan het gebruiken....:p :D

wtf 5x350kg......:cool:

Heel erg gaaf om te zien:thumb:
Staat het nou minder prettig dat liften op gras?

euhm... kwa staan ofzo neit echt... het rotte was dat het gewicht gaten in het gras gooide en er waren al iets van 15 beurten voor me geweest ofzo.. dus het gras was aardig ****ed op met gaten... dus was de heletijd even zoeken naar een mooi plekje... het was zelfs zo dat wanneer fouad aan de beurt was dat we 10 meter verderop stonden... vond dat de organisatie daar wel iets beter voor had kunnen bedenken.. maarja..was hun eeerste wedstrijd die ze organiseerden en ze vonden het zself leuk.. dus het is voor hun ook een ervaring aan wat ze kunnen verbeteren hoop ik..

Terug
Naar boven