- Waardering
- 338
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hier wat pin squats, met een mooie fail op het laatst. Boven parallel vreemd genoeg.
fx145
http://www.youtube.com/watch?v=SHfBIA7AIGM&feature=related
Weet je hoe dat komt? Je gooit er geen agressie in. Fok je zelf op, ram je zelf voor je kop, ga schreeuwen, maakt niet uit. Maar je loopt al zo rustig en, zo komt het over, onzeker op dat gewicht af. Volgende keer meer agressie en je pakt 150.

Ja, helemaal mee eens. Als ik max. ga liften of er tegen aan zit. Dan wil ik met niemand praten, lachen is al helemaal uitgesloten.
Ik loop te vloeken en het interesseert me geen bal wie er bij staat te loeren, als het ze niet aanstaat dan fukken ze maar op!
Ik roep kreten als "vuil hoerengewicht!" en "potverdomme slappe homo!, dit wordt em!" dan raak ik in concentratie en de juiste mood om te liften.
Das erg belangrijk als je zwaar gaat, niet persè die vloeken en kreten, dat is voor een ieder weer anders natuurlijk....![]()
![]()

Haha.Ja, helemaal mee eens. Als ik max. ga liften of er tegen aan zit. Dan wil ik met niemand praten, lachen is al helemaal uitgesloten.
Ik loop te vloeken en het interesseert me geen bal wie er bij staat te loeren, als het ze niet aanstaat dan fukken ze maar op!
Ik roep kreten als "vuil hoerengewicht!" en "potverdomme slappe homo!, dit wordt em!" dan raak ik in concentratie en de juiste mood om te liften.
Das erg belangrijk als je zwaar gaat, niet persè die vloeken en kreten, dat is voor een ieder weer anders natuurlijk....![]()
![]()

Ja, helemaal mee eens. Als ik max. ga liften of er tegen aan zit. Dan wil ik met niemand praten, lachen is al helemaal uitgesloten.
![]()
Hier ook maar even de filmpjes van Karel, Simon en mij. (Sterkste man van Vlaanderen 2008)
Voor degene die niet verder lezen..
Simon was 6e, Karel 7e en ik 8e.
1. OHmedley:
Simon (snoob) :
http://www.youtube.com/watch?v=UFcFrxxH9S0

Mooie filmpjes
Toch straf hoe snoob dat toch doet met die axle press![]()

juist!Weet je hoe dat komt? Je gooit er geen agressie in. Fok je zelf op, ram je zelf voor je kop, ga schreeuwen, maakt niet uit. Maar je loopt al zo rustig en, zo komt het over, onzeker op dat gewicht af. Volgende keer meer agressie en je pakt 150.