Fitness Seller

Sticky Filmen van lifts een idee?

Oke, met teksten kun je alle kanten uit, maar daar gaat het niet om, ik laat gewoon zien wat mn vooruit gang is. meer niet

wel t*ring sterk hoor sil:thumb:

wou dat ik 260kg zo hard kon manhandlen

Ik heb hem wel eens gezien hier op dbb wel lang geleden, maar goed wie niet slim is moet maar sterk zijn. dan maar zo.

Daar denk je misschien over 20 jaar anders over.

Ik vind je squat echt impressive hoor, maar je hebt maar 2 knien!

Daar denk je misschien over 20 jaar anders over.

Ik vind je squat echt impressive hoor, maar je hebt maar 2 knien!

Dat is, maar ik heb daar een andere kijk op. toen ik begon met trainen kreeg ik naar een jaar ook diabetes. nu heb ik zo iets ik benut alles gewoon voor 200% voordat alles er mee ophoud, maar goed, ik ga gewoon door, maar hoop dat ik ooit iemand zegt, ken je Sil die met die rotte knieen? maar die squat wel 400.

Dat is, maar ik heb daar een andere kijk op. toen ik begon met trainen kreeg ik naar een jaar ook diabetes. nu heb ik zo iets ik benut alles gewoon voor 200% voordat alles er mee ophoud, maar goed, ik ga gewoon door, maar hoop dat ik ooit iemand zegt, ken je Sil die met die rotte knieen? maar die squatte vroeger toen zijn knieen nog redelijk goed waren, wel 400.

Fixed.

Dat je diabetes hebt, wilt toch niet zeggen dat je andere delen van je lichaam dan maar moet verpesten, simpelweg omdat mensen het dan over je hoge gewichten gaan hebben?

Fixed.

Dat je diabetes hebt, wilt toch niet zeggen dat je andere delen van je lichaam dan maar moet verpesten, simpelweg omdat mensen het dan over je hoge gewichten gaan hebben?

dat zeg ik ook niet, ik zeg alleen dat ik er uit wil halen wat ik nu nog heb, in alle opzichten. al is het een rondje zwemmen ik zeg maar wat

Dat is, maar ik heb daar een andere kijk op. toen ik begon met trainen kreeg ik naar een jaar ook diabetes. nu heb ik zo iets ik benut alles gewoon voor 200% voordat alles er mee ophoud, maar goed, ik ga gewoon door, maar hoop dat ik ooit iemand zegt, ken je Sil die met die rotte knieen? maar die squat wel 400.

Ik snap dat dat nu geweldig klinkt. Maar als je over een aantal jaren helemaal niet meer kan sporten doet die 400 squat van ''vroeger'' je waarschijnlijk helemaal niks meer.

Ik snap dat jullie willen zeggen dat ik moet opletten. en doe ik ook zeer zeker wel, ik tape het goed in en ik kijk er wel goed na. Ik geef alleen simpel een antwoord op het geen wat me gevraagd werd meer niet. ik zit gewoon niet graag onder die categorie van mensen die altijd liggen te klagen ''Nee ik kan dat niet ik heb hier een beetje pijn'' bla bla bla. alles is onder controle maar het doet wel pijn, maar daarom lock ik die squats ook niet om mijn pijn zo min mogelijk te maken. dat was mijn antwoord.

Dit ... + praten met een S i.p.v. Z

Gewoon lekker door squatten :)

Ik snap dat jullie willen zeggen dat ik moet opletten. en doe ik ook zeer zeker wel, ik tape het goed in en ik kijk er wel goed na. Ik geef alleen simpel een antwoord op het geen wat me gevraagd werd meer niet. ik zit gewoon niet graag onder die categorie van mensen die altijd liggen te klagen ''Nee ik kan dat niet ik heb hier een beetje pijn'' bla bla bla. alles is onder controle maar het doet wel pijn, maar daarom lock ik die squats ook niet om mijn pijn zo min mogelijk te maken. dat was mijn antwoord.

Het doet blijkbaar zoveel pijn dat je jezelf al beperkt in bewegingsbaan, dus je doet er wel al iets aan maar erkent het nog niet volledig dat het een probleem is

anyways, dit gaat me niet lukken. Ga zo door met squatten, wedstrijdambitie ?

Het doet blijkbaar zoveel pijn dat je jezelf al beperkt in bewegingsbaan, dus je doet er wel al iets aan maar erkent het nog niet volledig dat het een probleem is

anyways, dit gaat me niet lukken. Ga zo door met squatten, wedstrijdambitie ?

Ik waardeer het dat je me iets duidelijk wilt maken. maar mensen zijn eigenwijs, een daar van ben ik.

Misschien wel, als ik kklaar ben met studeren.

....... klinkt logisch

Laat hem nou, als hij later niet meer normaal wilt lopen zodat hij trots kan vertellen over zijn zware squat, dan moet hij dat zeker doen..

Maar goed, iig bedankt voor sommige adviezen. Ik zal mijn knie goed in de gaten houden, en af en toe een stap terug zetten.

Terug
Naar boven