Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als iedereen nu even een deadlift filmpje posts waarin hij/zij verticaal deadlift, dan is dat ook opgelost![]()
het waren er 5. met 260kg. die andere zagen er ook beter uit als wat je op begin ziet. maar goed hier is de helft haha.Gadverderrie, was zo enthousiast om weer een filmpje te maken van mn reps in het squate stopt mijn telefoon er bij de 3de rep meehet waren er 5. met 260kg. die andere zagen er ook beter uit als wat je op begin ziet. maar goed hier is de helft haha.
En je zag pas na je set dat je in je onderbroek bezig was?
Met gijs eens ! Je bent te gefocust op je "vorm" in de spiegel kijken of je wel goed gaat ect.. Mind set goed stang beet pakken en trekken !! en over je heupen achja.. gebeurt bij de meeste
even serieus, waarom sta je in je onderbroek?
en waarom maak je niet gewoon een volledige rom, dacht dat je voor pl doeleinden trainde?
iemand hier de SCL uitzending van vorige week gemist heeft en nog wil zien? Ik heb em op mn pc staan namelijk. Als je even een email adres geeft dan share ik em.
even serieus, waarom sta je in je onderbroek?
en waarom maak je niet gewoon een volledige rom, dacht dat je voor pl doeleinden trainde?
Wat maakt het nu uit wat van broek ik aan heb, al sta je naakt en squat je een 350kg. i dont care? do you? die eerste was idd niet volledig, hoezo niet? omdat mn linker knie pees ontstoke is en als ik lock dan doet het gruwelijk pijn. waarom rustig aan doen dan? nee geen zin in. nog meer te sanike?

Wat maakt het nu uit wat van broek ik aan heb, al sta je naakt en squat je een 350kg. i dont care? do you? die eerste was idd niet volledig, hoezo niet? omdat mn linker knie pees ontstoke is en als ik lock dan doet het gruwelijk pijn. waarom rustig aan doen dan? nee geen zin in. nog meer te sanike?