Fitness Seller

Sticky Filmen van lifts een idee?

Haha bij die NPB verschilt het ook per persoon of degene diep genoeg gaat of niet. ;)

Haha bij die NPB verschilt het ook per persoon of degene diep genoeg gaat of niet. ;)

Voor zover je hier dat als e-scheidsrechter dat natuurlijk kan zien :rolleyes:

niets ten onrechte van jou squat, was een sterke squat! Gewoon net zo diep squatten als voor jou federatie goed is!

Laatst bewerkt:
Lekker belangrijk in training. Hij zal het op de wedstrijd wel laten zien of het allemaal lukt. Succes iig.

Is ook echt onmogelijk te zien vanaf deze hoek.
Succes daar man.

Andere federatie, Powerlifting Holland volgens mij. Daar is deze diepte volgens mij OK

PLH heeft zelfde diepte regels als NPB.

---------- Toegevoegd om 01:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:46 ----------

Is ook echt onmogelijk te zien vanaf deze hoek.
Succes daar man.

Thanks hoop toch wel op een paar PR's

---------- Toegevoegd om 01:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:46 ----------

Lekker belangrijk in training. Hij zal het op de wedstrijd wel laten zien of het allemaal lukt. Succes iig.

thanks

Officieel hebben ongeveer alle feds dezelfde regels betreffend squat diepte.

Diepte niet ipf prove naar mijn idee, zou in training sowieso altijd dieper gaan dan je op wedstrijd moet.
Oh en wie heeft je banden om gedaan? :p verder ziet de squat zelf er solid uit al zak je wel aardig ver voorover.

Diepte niet ipf prove naar mijn idee, zou in training sowieso altijd dieper gaan dan je op wedstrijd moet.
Oh en wie heeft je banden om gedaan? :p verder ziet de squat zelf er solid uit al zak je wel aardig ver voorover.

Ik bandeer zelf maar elke feedback is altijd welkom :D. Doe nu 5 slagen dan kruis en vastzetten.

Sowieso bedankt iedereen, die deze heeft gegeven, voor alle feedback doe deze sport nog niet zo heel lang dus kan nog een hoop leren.

---------- Toegevoegd om 00:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:01 ----------

Haha ziet er gewoon beetje los uit maar dat is ook niet erg voor training, wedstrijd moet er wel een slagje of 12 in zitten :p

Hmm dan moet ik ook wel wat meer snelheid kunnen genereren dus :D

Oke, naar aanleiding van dit filmpje, wil ik toch weer een hele poos op techniek gaan trainen.
Wat ik fout doe, zien we allemaal waaronder ikzelf ook :p

Maar wat belangrijker is, HOE kan ik dit gaan verbeteren.
Het is highbar, krijg lowbar maar niet onder de knie.
Normaal ga ik wel minder met me rug naar voren, zal misschien door het gewicht icm dat ik beltless train zijn

http://www.youtube.com/watch?v=DUwaCkYeUgs

Ik zal van de week sowieso eens een filmpje maken met minder gewicht en meerdere reps als ik iemand heb die kan filmen.
Maar denk post deze alvast kunnen mensen misschien al tips geven waar ik direct mee aan de slag kan???

Jouw lichaam kan blijkbaar het meeste werk verzetten wanneer je rug zich in een hoek van 20-30 graden tov de vloer bevindt. Is dan ook nergens voor nodig je rug in een grotere hoek te forceren, want zoals je ziet komt het gewicht niet van de grond af voordat je rug in de hoek komt waarin die het sterkst is ;).
Dus gewoon hoger met je heupen beginnen. Het is een misvatting te denken dat je rug per se in een hoek van 45 graden moet zijn. Is geheel afhankelijk van je bouw. Veel top deadlifters hebben ook allemaal een hele kleine hoek.

haha epic dude

Terug
Naar boven