MuscleMeat

Sticky Filmen van lifts een idee?

nice max, jammer van die 220 maar die komt er wel aan!

ja 210 was me behoorlijk tegengevallen.. lockout scheelde heel veel energie... en niemand anders wou de 220 pakken.. dus khad 10 seconden rust en ik moest weer aan de bak... maarja had kwa plaats geen **** meer uitgemaakt... we waren toch 2 op dit onderdeel

hoe issie met jou nou trouwens willy... klaar voor merchtem ??

At sanca, dat is een squatclean wat je doet (volgens mij)

At Max, ja ben blessurevrij dat is toch wel belangrijk voor mij, verder aardig wat in kracht toegenomen. Had natuurlijk meer ingezeten als ik niet zo aan het klote ben geweest met miljoenen blessures, voeding is nog steeds niet goed sinds eind december toen had ik een goeie reden nu niet.... Voel me al met al aardig sterk en word 11 augustus nog ff gemasseerd :D

Dan zijn het toch geen powercleans als je hem front squat.

Zie ik goed dat je daar een bodycraft hebt met houders aan de voorkant van je rek? Kun je die extra bijbestellen?

Aight, snel maar bestellen. Handig voor overhead- en floorpresses.

idd squatclean en daarna doe je hangclean + pushpress

Ik denk dat de techniek nog niet zo slecht is.
Jij krijpt tenminste nog onder uw gewicht.
Als je dit met zwaardere gewichten ga kunnen dan zit dit wel heel goed :D
Had je niet beter Bro Hymn gepakt als achtergrond muziek ;)

Tot 70 gaat nog redelijk netjes :D

I know, bro hym is the shit maar moest het even doen met wat in mn vroiendin haar gsm stond ;)

netjes sanca :D

nu nog de juiste benamingen leren :D

;)

@ willy nice nice... heb er zin in... aangezien er wat meerdere deelnemers van dbb meedoen dan leer ik die ook kennen... volgende week zal ik proberen een keer bij joerie langs te gaan voor de onderdelen te proberen ... tenminste mijn neef had gevraagd of dat kon en dat was geen probleem zei die... meet you 18 augustus gozer :D

@ willy nice nice... heb er zin in... aangezien er wat meerdere deelnemers van dbb meedoen dan leer ik die ook kennen... volgende week zal ik proberen een keer bij joerie langs te gaan voor de onderdelen te proberen ... tenminste mijn neef had gevraagd of dat kon en dat was geen probleem zei die... meet you 18 augustus gozer :D

Bastard, al effe die onderdelen gaan checken :grumble: :D

18 augustus, en waar?

Haha het was niet eens als grap bedoelt - ik dacht ff dat dit het andere filmpjes topic was en zag een dl filmpje van bolton langs komen.

Terug
Naar boven