MuscleMeat

Sticky Filmen van lifts een idee?

Haha, 2 kilo lichter en je domineert de -83 keihard. -93 ook denk ik.

Thanks guys, jij bent afgelopen nk eerste geworden in de -83 toch?

:eek: Wtf did i just see....
Afgelopen WK IPF RAW waren in de -83 maar twee gasten (nr 1 + nr 2) die 300 of meer trokken!!
Dit is serious shit bro!

Hehe, thanks. Volgens mij is het WR 315.5, voor hoelang dat blijft staan. Maar wel leuk om naar toe te werken op termijn. Qua bench en deadlift kan ik wel mee met de top 5. Helaas is mijn squat ver ondermaats door een langdurig blessure verleden. 220 in sleeves is momenteel mijn max.

nice lift man Ruben. log je trouwens nog ergens?

Thanks Frank, ik houd het voor mezelf bij, maar log niet op een openbaar forum.

nice lift.

Toch maar voor een belt gekozen?

Thanks! Klopt, ik heb mijn techniek iets veranderd en kan nu voor mijn gevoel wat meer uit mijn belt halen. Met wat practice moet ik wel op korte termijn naar een 315-320kg kunnen gaan.

waarom wil je bij de npb gaan liften?

waarom wil je bij de npb gaan liften?

Het maakt me niet zoveel uit waar ik lift, vroeger zat ik in een team bij PLH. Nu dat weg is gevallen, en er vanaf volgend jaar een team vanuit onze vereniging zich bij de NPB aansluit is het net zo makkelijk om daar deel van uit te maken.

je ziet er niet uit als iemand van 115kg :eek: maar wel nette prestatie! Hoezo eigenlijk zonder shirt trainen? :p
It's not about the size of the army but the fury of its onslaught!!!!!

Nee, ik ben hier ook zwaar in de cut en ongeveer 113.5kg. Vandaar.

Zonder shirt is alles intenser.

---------- Toegevoegd om 17:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:51 ----------

Nice hoor, wilde laatste 2 reps niet lukken voor die widowmaker?
Nee, heb het laatste stukje afgeknipt maar ik ging echt stuk daarna. Het lijkt makkelijk te gaan maar ik dacht bij 10 reps al dat ik het niet zou gaan halen, haha.
Ik had twee maanden(?) geleden 12x160 gedaan dus was al redelijk tevreden.

mooie mocro pet ook.

Ik zie het nut er niet echt van in!

@ supahjeff vind het er netjes uitzien. Om je heupen lager te houden moet je nog meer spanning in je rug krijgen, dus aan de stang je heupen naar beneden trekken als het ware.

Heb ik toevallig vandaag ook nog eens gedaan zo'n repout met 100. Kwam aan 19 reps.

keer wat anders,meestal maak ik niet meer dan 6 reps.
voelt wel lekker helemaal leegpompen met een dropset erachteraan

---------- Toegevoegd om 17:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:49 ----------

bench je nou wijder dan de maximaal toegestane gripwijdte in competitie of lijkt dat maar zo? (is nogal lastig te zien)

goed gezien !
ongeveer 3cm wijder dan max is toegestaan in competitie.

Terug
Naar boven