- Waardering
- 1.793
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 117kg
In zekere zin toch wel had de dag ervoor nog 5x5x140 gepakt...
Deze ziet er netjes uit iig.
Denk dat je een 180+ wel pakt
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
In zekere zin toch wel had de dag ervoor nog 5x5x140 gepakt...
dat komt nu omdat je onder in niet goed vanuit je quads duwt (verkeerde que of mss zijn ze simpel weg niet sterk genoeg). Knieen schieten dan naar achter en je torso moet dat opvangen en komt meer voorover.
Ben langer dan breed nl

Deze ziet er netjes uit iig.
Denk dat je een 180+ wel pakt
Ik ook.Ik heb de grote kampioen van ons landje echter een aantal maal zien trainen (Rutger Smith)
Ik wel.
Zal ik alle filmpjes opzoeken van de top kogelstoters?
Meeste hebben zelfs een soort blok van schuim onder t shirt om de bounce op te vangen!
Ik vind het grappig dat je als buitenstaander in de sport denkt te weten hoe iedereen drukt.
Iedere kogelstoter heeft ook periodes waarin "netjes" wordt gedrukt, zoals ook eerder gezegd!
Die heb ik er ook tussen zitten. Dan hebben we periodes zoals het nu is. En dan zijn er nog periodes met alleen maar speed bench op 40%
+1 voor chewie en Triple aces
Ik zeg BBQ bij Remco en daarna gezellig kogelstoten.
Werd bijna gek vandaag. Ging op zich best wel ok maar is altijd zo'n gok met hoeveel je moet beginnen. Neem deel aan het EK van EPF binnen drie weken en heb best nog wel wat kopzorgen tegen dan!http://www.youtube.com/watch?v=IWMX7EbbIZ0&feature=youtu.be
Bench training in pak, is echt zoeken man! Vond me beter in de groove met een groter shirt vorige week! Kan ook echt niet begrijpen hoe sommigen zoveel uit hun pak kunnen halenWerd bijna gek vandaag. Ging op zich best wel ok maar is altijd zo'n gok met hoeveel je moet beginnen. Neem deel aan het EK van EPF binnen drie weken en heb best nog wel wat kopzorgen tegen dan!
shit die 267.5 vloog echt omhoog. Lockout lijkt me je zwakke punt?
, deze was idd wel zwak vanboven maar ik raakte even de steun en dat stopte de beweging even. Geen excuses, carryover needs work! 
technisch heb ik er geen verstand van, maar dat is toch een hangclean
technisch heb ik er geen verstand van, maar dat is toch een hangclean

Ik zeg BBQ bij Remco en daarna gezellig kogelstoten.
Heb woensdag ook een kogelstoottraining gehad van een zeer ervaren coach. Valt echt niet mee! Wel respect voor de afstanden die Remco gooit. En inderdaad sterke hangclean.
Heb woensdag ook een kogelstoottraining gehad van een zeer ervaren coach. Valt echt niet mee! Wel respect voor de afstanden die Remco gooit. En inderdaad sterke hangclean.