remco51092
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 17
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 127kg
Punt 1. Kracht bij kogel word gestart in de benen, vandaar al heupen van bankje
Punt 2. Deel twee komt uit de rotatie van je torso
Punt 3. Vervolgens is je kogel al dus in vaart gekomen door de voortbeweging en die vaart versnel je pas op jet laatste moment met je arm(incline bench).
Mijn laatste iets wat ik hierover nog zeg:
Denk je dat alle coaches van olympisch kampioenen uit welk land dan ook mooit hebben nagedacht hierover voordat zij keuzes maakten. Geen testen hebben uitgevoerd? Geen analyses etc?
In de atletiek lopen heel veel mensen met verstand van periodisering en krachttraining. Zeker op hoog niveau...
Geloof mij die hebben ook echt wel nagedacht.
Waarom doen wij in off season strict, dan voorbereiding zoals nu en naar wedstrijden speed bench?
Er is over nagedacht, maar geen zin om hele discussies eraan vuil te maken.
Ik blijf zo drukken punt...
Ja ik probeer m'n links meer te activeren, maar daar blijft t bij
---------- Toegevoegd om 22:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:22 ----------
Train al regelmatig met chains, maar wijze vervangen gebeurt niet.
Af en toe variatie tussendoor wel.
Helemaal corrigeren zal niet lukken inderdaad maar wel meer dan nu. Want op het moment is het erger dan ooit en had ee vroeger nooit last van
Punt 2. Deel twee komt uit de rotatie van je torso
Punt 3. Vervolgens is je kogel al dus in vaart gekomen door de voortbeweging en die vaart versnel je pas op jet laatste moment met je arm(incline bench).
Mijn laatste iets wat ik hierover nog zeg:
Denk je dat alle coaches van olympisch kampioenen uit welk land dan ook mooit hebben nagedacht hierover voordat zij keuzes maakten. Geen testen hebben uitgevoerd? Geen analyses etc?
In de atletiek lopen heel veel mensen met verstand van periodisering en krachttraining. Zeker op hoog niveau...
Geloof mij die hebben ook echt wel nagedacht.
Waarom doen wij in off season strict, dan voorbereiding zoals nu en naar wedstrijden speed bench?
Er is over nagedacht, maar geen zin om hele discussies eraan vuil te maken.
Ik blijf zo drukken punt...
Ja ik probeer m'n links meer te activeren, maar daar blijft t bij
---------- Toegevoegd om 22:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:22 ----------
@ remco
Is het krachtverschil tussen links en rechts wel te corrigeren omdat je simpelweg maar met 1 arm (vaker) gooit. Net zoals bij een tennisser of voetballer altijd een meer ontwikkelde linker of rechterkant heeft.
Zoals je deze wijze van banken uitlegt, die ik overigens wel begrijp, zouden kettingen, pinpress of slingshot ook opties kunnen zijn lijkt me.
Train al regelmatig met chains, maar wijze vervangen gebeurt niet.
Af en toe variatie tussendoor wel.
Helemaal corrigeren zal niet lukken inderdaad maar wel meer dan nu. Want op het moment is het erger dan ooit en had ee vroeger nooit last van