Fitness Seller

Sticky Filmen van lifts een idee?

Brul was ook een pr :) thnx!

Komen je hakken nou ietsjes los van de grond ?

Vandaag squat evaluatie: 195 - 205 - 220 raw (pr) aan 84-85 kilo bw. Tevreden, moet alleen bij de echt zware gewichten veel beter op mijn ademhaling gaan letten. Die laffe kleine hapjes lucht heb ik geen drol aan. Maakte 220 onnodig zwaar door het collapsen van mijn core. Aandachtspuntje voor de komende 12 weken tot het NK.

Hard man! lekker muziekje der bij ook

Thnx. Gelukkig heb ik zelf Slipknot in bij dit soort sessies. In de gym draaien ze de laatste tijd alleen maar hardcore/hardstyle of hazes... Elke keer dezelfde dj sets op repeat ook. :rolleyes:

Haha, in ieder geval beter dan skyradio shizzle in de meeste gyms.

sick man

lekker PR man :thumbs:

Sessie van vandaag.
High Bar Squat begint steeds beter in te komen.

Eindelijk de barrière doorbroken, 200 kg squat gehaald

Laatst bewerkt:
Sumo Deadlift PR en Sumo Block Pull PR
Ging behoorlijk lekker vandaag.

Loopt het geluid nou niet gelijk of ligt dat aan mij?

Evaluatie van gisteren viel tegen. Heel slecht geslapen, hoop dat dat me parten speelde. Geen pr op de bench en een magere 2,5 kilo op deadlift.
135-142,5(f) + 235-250-262,5 raw @84-85 kilo bw.

de 235 zag er al best traag uit; had niet verwacht dat je de +260 zou tillen met die snelheid. Maar de 262,5 was weer spot on. We zitten nu precies gelijk qua DL pr's trouwens :)

de 235 zag er al best traag uit; had niet verwacht dat je de +260 zou tillen met die snelheid. Maar de 262,5 was weer spot on. We zitten nu precies gelijk qua DL pr's trouwens :)

Haha klopt man, gezellig. En inderdaad, 210 voelde al waardeloos zwaar gisteren, maar na die bench fail wilde ik niet ook nog eens falen op deads.

Ook weer eens sinds tijden gedeadlift, vpr was nog nooit voorbij de 5 reps gekomen terwijl ik nu toch echt 25 kg lichter ben
En dat ik dit beltless deed ten opzichte van de vorige

Terug
Naar boven