Fitness Seller

Sticky Filmen van lifts een idee?

harde grind op de squat, nice

Goeie loods daar

Loods van de gains.
Tnx mannen, altijd moeite gehad om op/onder parallel te komen, zit IMO wel goed met techniek nu (eindelijk) afgezien van paar kleine verbeterpuntjes.

Goed vooruit gegaan my niqqa, mooie grind idd

Heb je het broekje van meaantje mogen lenen?

nice squat though

---------- Toegevoegd 29 August 2015 om 00:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst 28 August 2015 om 23:38 ----------

Kunnen mensen tips of aanmerkingen geven op mijn deadlift alsublieft? Heb nog nooit iemand laten meekijken of uberhaupt mezelf opgenomen om zelf te checken.

Tevens vandaag voor eerste keer met belt getraind.

deadlift pr voor vandaag was 230kg.

240kg (pr):

[Link niet meer beschikbaar]

250kg (pr):

https://www.youtube.com/watch?v=ccilXzkKpVY

potverdomme wat een majestuees kapsel man

Ik denk dat je nog een stuk beter uit zou komen bij je lockout als je jezelf aanleert wat rustiger te beginnen en meer focus legt op het behouden van een neutrale rug. De startpositie die je aanneemt komt nu niet echt overeen met de positie waarin je je bevindt als het gewicht daadwerkelijk begint te bewegen, dat wil je tot een minimum beperken omdat je daarbij vaak erg veel spanning en je neutrale rug verliest.

471e9e1fbb86e70212a97f089f29a7d3.png
34341789e6c6c8a51062634e89d26803.png

---------- Post added at 00:46 ---------- Previous post was at 00:44 ----------

Altijd lastig te zeggen of het een technische fout is of een gevalletje niet sterk genoeg om de rep helemaal textbook te trekken aan de hand van een video though.

Sowieso geen schande om geen perfecte techniek te hebben bij max pogingen dus sws gz met je pr :p

potverdomme wat een majestuees kapsel man

Ik denk dat je nog een stuk beter uit zou komen bij je lockout als je jezelf aanleert wat rustiger te beginnen en meer focus legt op het behouden van een neutrale rug. De startpositie die je aanneemt komt nu niet echt overeen met de positie waarin je je bevindt als het gewicht daadwerkelijk begint te bewegen, dat wil je tot een minimum beperken omdat je daarbij vaak erg veel spanning en je neutrale rug verliest.

Dank. Ik voel inderdaad dat je gelijk hebt. Ik verlies spanning bij zware gewichten en mijn rug bolt. Bij lagere gewichten gebeurt dat minder. Maar denk wel dat het een goede tip is om rustiger te beginnen. Zit nu een beetje Mike Tuscherer te bestuderen en die doet zijn 400kg deadlift een stuk soepeler. ;)

Altijd lastig te zeggen of het een technische fout is of een gevalletje niet sterk genoeg om de rep helemaal textbook te trekken aan de hand van een video though.

Sowieso geen schande om geen perfecte techniek te hebben bij max pogingen dus sws gz met je pr :p

Waarschijnlijk een beetje van beide. Maar sowieso goed om eens een keer terug te zien.

Heb je het broekje van meaantje mogen lenen?

nice squat though

---------- Toegevoegd 29 August 2015 om 00:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst 28 August 2015 om 23:38 ----------

Kunnen mensen tips of aanmerkingen geven op mijn deadlift alsublieft? Heb nog nooit iemand laten meekijken of uberhaupt mezelf opgenomen om zelf te checken.

Tevens vandaag voor eerste keer met belt getraind.

deadlift pr voor vandaag was 230kg.

240kg (pr):

http://www.youtube.com/watch?v=GnTz5dGwm2A

250kg (pr):

http://www.youtube.com/watch?v=ccilXzkKpVY

easy lift!

Hoe zwaar ben je ? Ziet er licht uit .

Zijn die schijven 50mm ?

Ben vandaag 104kg bij een lengte van 1m90.

Heb echt geen idee wat voor plates het zijn verder. Ik doe ze gewoon op de stang en til ze op. :)

http://www.youtube.com/watch?v=OYCLgwXSbyA

Ik heb al een tijdje een soort van 'Squat Every Day' (7/7) programma (inspanning blijft altijd rond 8,5 - 9 RPE, morgen week 31 beginnen) in combinatie met een press oefening (ook 'every day') maar nog nooit iemand naar mijn squats laten kijken. Enkele weken geleden (W26) heb ik met 9 RPE 1x180 gedaan maar voor ik echt zwaarder ga, wil ik graag weten of ik mijn techniek/form dringend moet aanpassen, commentaar is dus welkom.

Laatst bewerkt:
enige is dat je die halter echt in je nek legt ipv op je traps, ziet er erg ongemakkelijk uit en je hebt niet echt spanning op je rug.

verder prima lift, en ziet er meer uit als rpe 5

ligt gewoon op zijn traps hoor het probleem van hem is dat hij geen nek heeft.

enige is dat je die halter echt in je nek legt ipv op je traps, ziet er erg ongemakkelijk uit en je hebt niet echt spanning op je rug.
verder prima lift, en ziet er meer uit als rpe 5

ligt gewoon op zijn traps hoor het probleem van hem is dat hij geen nek heeft.

Ik heb er nog nooit bij stilgestaan dat de halter misschien wat hoog ligt, ik vind het best gemakkelijk zo en hij
ligt wel degelijk op mijn traps maar als ik daardoor spanning mis, moet ik dat toch eens herzien waarschijnlijk.
BTW geen nek? :o

Ziet er oke uit, had niet anders verwacht wanneer je maanden lang elke dag squat. Op ongeveer die plek heb ik de barbell ook, als dat comfortabel voelt voor jou is het prima. Een filmpje van opzij laat meer zien over het algemeen, en kan er dan meer over zeggen. Je kan wellicht minder ver uitlopen.

Je hebt gewoon een nek en je hebt gewoon traps btw.

Prima squat, doe zo voort!

+1 voor prima squat

Bedankt voor jullie commentaren, dan buig ik rustig verder!

Terug
Naar boven