- Waardering
- 5.551
- Lengte
- 1m78
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Shit filmpje laat maar niet op de site, ga ff kijken of ik hem er nog op krijg..so die deadlift ging zo hard dat ik het filmpje niet eens kon zien
Shit filmpje laat maar niet op de site, ga ff kijken of ik hem er nog op krijg..
Owjee, morgen zwaar, ga ik proberen wat meer naar beneden in de positie te squatten. Kijken of ik dan iets rechter op blijf XP. Thnx.je hangt te ver voorover en zet geen spanning op je benen.
Een set 102.5 x 6 semi sumo deadlift. Hoe is de techniek? Zit trouwens al twee maanden met een bench press plateau en ik train nog geen jaar. Iemand tips? En nee zo breed/kort bankdrukken vind ik niet zo heel erg gaaf...

Ik zal wat lichter trainen en meer focussen op techniek.
Iets minder trekken aan de stang, en het begin meer vanuit je benen laten komen.
Je hoofd neutraler houden, ipv helemaal naar boven kijken.
Diep inademen voordat je lift, kan niet goed beoordelen of je dat doet.
De geluiden vind ik leuk![]()
Achja hoe meer ik thuis train, hoe meer geluid ik ga maken xD. Ik adem wel in voor de lift. De laatste tijd train ik juist wat zwaarder, maf dat dit eigenlijk best makkelijk ging met vage techniek, miss door tijdje zonder belt trainen, dan ben ik wss nu geneigd dat ding maximaal te belasten ofzo.

Hey Meantje klopt open ook met 290 maar ik laat hem met teveel spanning zakken hou hem iets teveel tegen.prachtige lift!
Mischien rare vraag maar waarom laat je hem niet tot je borst zakken? 295 zou in princiepe wel genoeg moeten zijn om te kunnen touchen![]()
Wow wat een snelheid waarmee je die duwt!! Mooi man
Ik doe het je niet na Pjotr, geniet van deload en veel succes met komende wedstrijd! Hoeveel verschil zit er ongeveer tussen raw & equipped? Blijf het tillen in pak, als relatief buitenstaander, een andere sport vinden.
Bedoelde tussen zijn raw totaal en equipped.
Thanks.zn records zijn als ik het goed zie op wimwam.nl in de -105 955 equipped en 773 raw dus zo'n 24% meer equipped in zijn geval dan
Thanks. Dikke bank hoe dan ook. Nogmaals, succes.Jullie hebben allemaal een punt,
Uit deadliftpak haal ik weinig.
Maar mijn raw totaal is een vertekend beeld, heb nog nooit raw gepeakt wedstrijd komt altijd na het WK equipped.
maar zal wel rond dat percentage zijn iets minder maar niet veel, totaal gezien.
bankdrukpak kan je zeker 40 tot 45% uithalen maar dan je moet je wel heel ervaren zijn en die belasting aan kunnen.
Als ik kijk nu zou mijn raw ongeveer 210+ zijn en 300+equipped moet kunnen.
hoop dat dit een beetje helpt