AndroidHealthClinic

Sticky Filmen van lifts een idee?

mijn squats zien er al wat beter uit dan die video van een paar maanden geleden maar weet niet of ze nu wel diep genoeg zijn, lijkt mij net wel.

Voorafgaand je 1e rep zie ik wat instabiliteit, verder zien je squats er nice uit

200 ssb squat.

Hoe krijg ik 'm direct hier op :(

hier mijn 272.5kg (600 lbs :s) setuploze deadlift op het ek

kreeg achteraf te horen dat de jury nog nooit een deadlift zonder setup hadden gezien :o
Brute kracht gozer, wel vaker dl zonder set up gezien maar nooit met een conventional deadlift, mijn setup duurt ongeveer vaak 40 sec dat is weer ander uiterste.

Hoe krijg ik 'm direct hier op :(

of youtube link of denk ik als bijlage ofzo.

wel sterk man, heb op livestream lopen juichen :o

mischien is het wel goed iets meer van een set up te doen zo dat je boven wat beter uitkomt met de lockout

Brute kracht gozer, wel vaker dl zonder set up gezien maar nooit met een conventional deadlift, mijn setup duurt ongeveer vaak 40 sec dat is weer ander uiterste.

of youtube link of denk ik als bijlage ofzo.

wel sterk man, heb op livestream lopen juichen :o

mischien is het wel goed iets meer van een set up te doen zo dat je boven wat beter uitkomt met de lockout

kreeg dat van bijna iedereen te horen ja, 280kg pak ik hoe dan ook op de drc. met of zonder setup, het zit me srs nog dwars.

Tijdens m'n warming up zei iets dat van voren gezien m'n knieën niet boven m'n voeten uitkwamen dus iets minder breed gaan staan en daarom iets dieper gesquat. In het filmpje laatste set van 130 x 2 x 4, thoughts?

zo goed als terug op oude kracht voor elleboogblessure en er misschien wel stukje overheen.

derde set van 5x5

Terug
Naar boven