XXL Nutrition

Sticky Filmen van lifts een idee?

85kg clean & strict press, nothing fancy maar ben er wel tevreden van 5 maanden na m'n hartklep operatie

Gisteren bij coach Joost de groot getraind bij Atlas in Nijmegen. Er is een soort van challenge voor vrouwen van SBD: 5 reps deadlift met double bodyweight. Challenge accepted :D

160 kg, bw momentel 79 kg.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Post je nu voor binnen 3dagen? :p

Gisteren bij coach Joost de groot getraind bij Atlas in Nijmegen. Er is een soort van challenge voor vrouwen van SBD: 5 reps deadlift met double bodyweight. Challenge accepted :D

160 kg, bw momentel 79 kg.

mooie reps, gecontroleerd en geen gekke sticking points :D

oja en fucking sterk natuurlijk :roflol:

Laatst bewerkt:
Techniekcheck:

Wat vinden jullie hiervan?

Ik moet een stukje naar achteren lopen ivm het filmpje, dus daar hoeven jullie niet op te reageren.:)
Het zijn niet de gewichten wat jullie hier liften, maar het is een begin.:D

Mij lijkt dat een goeie uitvoering, een beetje buttwink onderaan heeft iedereen ...

niet de mooiste set. Voor het eerst in maanden weer een setje zwaarder gesquat. Form was wel echt volledig off. Eindelijk weer 180x5 gesquat in ieder geval

wootwoot lekkere dag vandaag!
Mocht van coach kijken wat mn 3 rep max was op alle 3 de onderdelen. Er moet nog wel 1 rep over zijn, dus niet all out.
Ik denk dat deadlift misschien de 4e niet was gelukt maar dat maakt dit allemaal niet minder sterk. Ik ben blij :D

130 kg squat, 3 reps PR

80 kg bench press, paused, 3 reps

170 kg deadlift, 3 reps.

Damm gruwelijk sterk Sanne... Mooie techniek ook

Jongens die voor het eerst met de inch dumbbell trainden.
Ongekend sterk om op dit niveau te beginnen, Paul zit niet ver van wereld klasse af.

Wat doen de beste met zoiets dan? Ik weet niets van het gripwereldje (zoals de meeste hier), dus ik zat in eerste instantie te wachten tot wanneer ze hem OH gingen pressen.

Terug
Naar boven