AndroidHealthClinic

Films die bijna iedereen enorm goed vinden maar jij haat en afschuwelijk vind..

Gisteren naar 'the halfblood prince' geweest (Harry Potter)

Wat een RUKFILM. Eerste Harry P deel dat ik heb gezien, waarschijnlijk ook het laatste... Man man man...

:nowai: Sin city is vett, die andere 2 zijn idd k*t.
Films als borat, bruno saw idd, maar ook die nieuwe james bond films met die blonde gast zijn zwaar k*t.
Zo zie je maar hoe smaken verschillen, jij vindt Sin City vet , ik vind het slap, ik vind Sacha Baron Cohen geniaal, jij vindt hem zwaar k*t.

Maar hoe mensen het lef hebben om Pulp fiction hier te noemen gaat mijn verstand te boven!! Cultuurbarbaren!! (idem voor LOTR) stuk voor stuk heerlijke en knap gemaakte topfilms.

Lord of the rings, starwars, Harry potter en nog andere populaire gay ass trilogies.

lord of the rings en star wars

heel simpel...Harry Potter.

Bij Borat en Brüno moet je wel in het achterhoofd houden dat veel van die scenes zonder script zijn opgenomen. De mensen die geinterviewd worden etc zijn dus ook echt in de veronderstelling een gewoon interview te krijgen, geen acteurs dus.

Zelf vond ik de Godfather niet zoveel aan, maar die moet ik nog maar is kijken denk ik.

De oude star wars trilogy kan je niet slecht vinden.

The MATRIX. (1,2,3)
(en alle andere films van Keanu Reeves)

Scinderls List (waarschijnlijk verkeerd gespeld)

LOTR, kon ik de 1e x ook niet waarderen (deel 1) nu vind ik de film eigenlijk wel goed, maar irriteer me wel kapot aan die nichterige hobbits. De special effects zijn wel bruut.

Als je 14 bent kan ik begrijpen dat je pulp fiction niet goed vindt. Nee, nu ik er over na denkt, eigenlijk nog steeds niet.
Die film was toen briljant (resevoir dogs nog beter) en nu nog.

Star trek

Pulp Fiction vooral en Kill bill zoals iemand al eerder zei.

harry potter

+ scarface is over ratted

een busreis keken sommige hem 3x omdat die zooooo geweldig was

Harry Potter
High School musical (dat ze der al 3 hebben uitgebracht ...)

Waar ik totaal niet mee akkoord kan gaan van wat sommige mensen in deze thread noemen:
Pulp fiction: origineel script, goede acteurs, goede/originele dialogen, geen voorspelbare gebeurtenissen zoals bijna alle hollywoodrotzooi wat je tegenwoordig ziet ...

Lord of the rings: Zeer mooie films, goed geacteerd, interessant verhaal, indrukwekkende CGI beelden en grote veldslagen, geslaagde verfilming van de boeken, ook al hebben ze veel moeten weg laten.

Schindler's list: Een man die al zen geld gebruikt om joden te kopen zodat ze niet afgemaakt worden door de nazi's, uiteindelijk zich zelf geruïneerd erdoor, ook weer zeer goed gespeeld door Liam Neeson en zen co-spelers. Het mooiste is gewoon het feit dat het waargebeurd is.

Wat ik wel goed vind maar waarvan ik snap dat sommige het niks vinden:
Star Trek(de series VOY/TNG/DS9, niet die nieuwe film)
Borat
Star wars

ice age, shrek en die andere baggertekenfilms van pixar.

Als je pulp fiction niet goed vind, heb je de film niet gesnapt

harry potter

+ scarface is over ratted

een busreis keken sommige hem 3x omdat die zooooo geweldig was

Hoezo scarface?

@daster, kan best. Het is ook lang geleden dat ik Pulp Fiction heb gezien, maar ik meen me te herinneren dat ik vooral de comedy en andere "experimentele" erg storend vond. Het zelfde met Kill bill, totale onzin.

pulp fiction, resevoire dogs, kill bills, saws, alle jaw-achtige films, I-know-what-you-did this summer, last summer, next summer.. scream, borat

Uit dit topic blijkt wel weer dat de wat minder snuggere mensen de meesterwerkjes afkraken, en de wat intelligentere mensen dingen als borat etc

Pulp Fiction en Reservoir Dogs zijn geniale en heerlijke films. Helemaal niets te zoeken in dit topic dan bewijs je gewoon dat je een noob bent, klaar.

Borat is geen kwaliteit maar gewoon brutale (toilet) humor, en dat is wel eens leuk, maar niet dat je er respect voor hebt ofzo.

Zo'n beetje alle actiefilms, deze was bijvoorbeeld vreselijk:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Films van de Apatow-clan en The Frat Pack worden ook vervelend.

Terug
Naar boven