Fitness Seller

Films die bijna iedereen enorm goed vinden maar jij haat en afschuwelijk vind..

er wordt ni veel origineels gepost, altijd herhaling van dezelfde films :p

superslecht Batman begins of hoe de titel ook was, swat alle batmans,spiderman,ironman (ni eens gezien toch vind ik het slecht :D),hulk,...striphelden dus

ik heb er nog wel een paar, maar dat zijn b-films of erger, dus ergens is dat normaal.

The sound of the music... verschrikkelijke klote teringfilm...
moest ik verplicht kijken in groep 7. Bah. Iedereen vond hm goed. Het verbaasde me niets dat het meerendeel van mijn klas later homo bleek te zijn.

Lord of the Rings, wat een doodsaaie k*tfilms vond ik dat.

---------- Post added at 13:04 ---------- Previous post was at 13:04 ----------

moest ik verplicht kijken in groep 7. Bah. Iedereen vond hm goed. Het verbaasde me niets dat het meerendeel van mijn klas later homo bleek te zijn.
:roflol::roflol::roflol:

• Topic Starter Topic Starter
Final Destination films vond ik eigenlijk ook maar troep.

waarom kijk je slechte films in de bios?

Ik vond the lord of the rings een enorme k*t film, de omgeving enzo zag er wel vet uit. Maar het verhaal had makkelijk in 1,5 uur verteld kunnen worden, een zoektocht van 9 uur naar een ring....

Ik dacht dat ik borat goed ging vinden, maar niet dus. Nu hoop ik dat ik bruno beter zal vinden, maar als het dezelfde sT is kan ik idd maar beter niet gaan kijken.

Eternal Sunshine Of The Spotless Mind ben ik trouwens niet mee eens, vind ik een enorm gevoelige en goedgemaakte film..

En Fear And Loating in Las Vegas vond ik wel top, mss omdat het zo surrealistisch is.

:roflol:

Favoriete film van mijn vriendin :mad:

Ik heb naast deze ook een probleem met films als "Chocolat". Er zijn er ook nog wel een hoop andere. Alle musicals, films met Cuba Gooding Jr, films met Robin Williams, films met Tom Cruise muv Eyes wide shut. Toch wel een aantal acteurs die imo zonder directe aanleiding een ranseling verdienen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Alles van Van Damme, Stallone, Seagal etc.. Wat een verschrikkelijke oerdomme k*t films zijn dat, doet me echt pijn om naar te kijken.

je bent zeker zo'n drama queen

Drama Queen? :roflol:

Een emo idd. Alle actie films.. dan verdien je het niet om een penis te dragen.

Dus je vind alle jean-claude & stallone films slecht ?

Van Stallone vond ik Copland wel iets hebben, maar dat is geen 'echte' actiefilm.

copland2_3.jpg - 168619

American Pie, Batman The Dark knight, Kill Bill, Lord of The Rings, Harry Potter....

the **** was een k*t film :mad:

A Clockwork Orange (jezus wtf)
Kill Bill 1 (bagger, deel 2 was wel te pruimen though)
Sin City

Vast nog wel meer, maar dit komt zo snel in me op.

Je praat jezelf hier wel tegen T ;)
Hangt er vanaf hoe je het bekijkt.

Je kan niet zomaar films als The Godfather, Pulp Fiction, Reservoir Dogs, LOTR ed. slecht noemen omdat het "niet je smaak" is. Smaken zijn relatief, kwaliteit niet. Toen ik LOTR ging kijken dacht ik ook pff dit genre is ruk en gaat me totaal niet boeien. En voor ik het wist zat ik 9 uur te kijken en één van de meesterlijkste/boeiende films ooit aanschouwd. Dus je kan moeilijk beweren dat dat iets met smaak te maken had. Kwaliteit blijft altijd bovendrijven, je moet het alleen wel durven zien.

The hangover. k*t film!

+ ocean 11 12 13. wat een bagger troep

A Clockwork Orange (jezus wtf)
Kill Bill 1 (bagger, deel 2 was wel te pruimen though)
Sin City

Serieus... En dan nog vol2 veel beter vinden dan vol1 van kill bill. :rolleyes:

En wat vond je k*t aan a clockwork orange? Het briljante script, de subliem passende klassieke muziek, de vette scènes met ultraviolence, de machtige settings, de achterliggende maatschappelijke problematiek die wordt aangehaald, ... ?

Kijk hem nog eens als je wat ouder bent, durf te wedden dat je ze 10x beter vindt.

Hangt er vanaf hoe je het bekijkt.

Je kan niet zomaar films als The Godfather, Pulp Fiction, Reservoir Dogs, LOTR ed. slecht noemen omdat het "niet je smaak" is.

Even voor de duidelijkheid, dit

Re: Films die bijna iedereen enorm goed vinden maar jij haat en afschuwelijk vind..

is de titel van het topic en hier reageren ik en anderen op, voordat men de bekende discussies over waardering van kunstvormen gaat voeren want daar gaat het dus niet over.

Pulp fiction heeft mij geen seconde kunnen boeien. Sterker nog, heb me kapot zitten vervelen de hele rit uit. Helaas pindakaas. Iedereen mag er het zijne van vinden. Ik kan dan niet begrijpen wat LOTR en RD in dit topic doen, tsja..doe je niks aan. Blijft een kwestie van smaak.

Lord of the Rings
Harry Potter
Star Wars
Pirates of the Carribean
Gladiator

Ik heb naast deze ook een probleem met films als "Chocolat". Er zijn er ook nog wel een hoop andere. Alle musicals, films met Cuba Gooding Jr, films met Robin Williams, films met Tom Cruise muv Eyes wide shut. Toch wel een aantal acteurs die imo zonder directe aanleiding een ranseling verdienen.

Er bestaat geen grotere crap dan tom cruise films.

Terug
Naar boven