Fitness Seller

Films die bijna iedereen enorm goed vinden maar jij haat en afschuwelijk vind..

harry potter

+ scarface is over ratted

een busreis keken sommige hem 3x omdat die zooooo geweldig was

Hierin kan ik je geen gelijk geven ,scarface is echt goed.

pulp fiction, resevoire dogs, kill bills, saws, alle jaw-achtige films, I-know-what-you-did this summer, last summer, next summer.. scream, borat

pulp fiction en reservoire dogs horen niet thuis in dit lijstje. De rest daar heb je gelijk in , hoeveel screams and " last summer" films bestaan er wel niet en ze blijven er maar van maken.

Titanic:eek2: + die lord of the rings en harry potter films.

Een emo idd. Alle actie films.. dan verdien je het niet om een penis te dragen.

alles van James bond!!!!!

Zo zie je maar hoe smaken verschillen, jij vindt Sin City vet , ik vind het slap, ik vind Sacha Baron Cohen geniaal, jij vindt hem zwaar k*t.

Maar hoe mensen het lef hebben om Pulp fiction hier te noemen gaat mijn verstand te boven!! Cultuurbarbaren!! (idem voor LOTR) stuk voor stuk heerlijke en knap gemaakte topfilms.

Je praat jezelf hier wel tegen T ;)

alle films waar mensen of monsters zomaar 10-20 Meter hoog kunnen jumpen HAAT ik :fire:
ook de meeste films waar monsters in voor komen . boring boring.

dan al die vrouwen films zoals dirty dancing, pretty woman etc.. walgelijk gewoon :vomit:

Lord of the Rings.

Tim Burtons films...

What's eating Gilbert Grape.

Horrible.

Alle anime. Tekenfilms keek ik toen ik 7 was of zo.

Lost in Translation, 2 mensen die zich vervelen en allerlei saaie dingen meemaken. Nou, fantastisch.

Eternal sunshine of the spotless mind, wat een lijpe film. Ik heb vooral een bloedhekel aan de film vanwege al die duizenden pseudo-intellectuele voorstanders. Als je de film niks aan vindt, ben je volgens hun te dom om de film te begrijpen. Lekkere simpele beredenering.

21 grams, pfffff. Gooi een enorm dramatisch verhaal in een blender en je hebt 21 grams. Wat een goedkope manier om jezelf voor te doen als arthouse.

No country for old men. Ik snap al die heisa niet rondom deze film. Er zaten wel een aantal goede scene's tussen en puik acteerwerk, maar ik vind de film behoorlijk overrated.

There will be blood. Daniel Day Lewis is fantastisch in al zijn rollen. Geniale acteur. Maar deze film kon mij geenszins interesseren. Dat professionele critici deze film de hemel inprijzen, kan ik nog wel begrijpen. Maar dat zelfs het mainstream publiek dit briljant vindt?

Heb het met Fear and lothing in Las Vegas. Vond ik echt niks aan.

Lost in Translation, 2 mensen die zich vervelen en allerlei saaie dingen meemaken. Nou, fantastisch.

Eternal sunshine of the spotless mind, wat een lijpe film. Ik heb vooral een bloedhekel aan de film vanwege al die duizenden pseudo-intellectuele voorstanders. Als je de film niks aan vindt, ben je volgens hun te dom om de film te begrijpen. Lekkere simpele beredenering.

21 grams, pfffff. Gooi een enorm dramatisch verhaal in een blender en je hebt 21 grams. Wat een goedkope manier om jezelf voor te doen als arthouse.

No country for old men. Ik snap al die heisa niet rondom deze film. Er zaten wel een aantal goede scene's tussen en puik acteerwerk, maar ik vind de film behoorlijk overrated.

There will be blood. Daniel Day Lewis is fantastisch in al zijn rollen. Geniale acteur. Maar deze film kon mij geenszins interesseren. Dat professionele critici deze film de hemel inprijzen, kan ik nog wel begrijpen. Maar dat zelfs het mainstream publiek dit briljant vindt?

Zo te lezen heb je nogal moeite om een bepaalde, unieke, sfeer in een film op waarde te schatten. Alle bovengenoemde films zijn wat aan de artistieke kant, hier moet je wel goed voor gaan zitten om dit volledig op prijs te stellen.

Wall-E is overrated

Borat is leuk voor hooguit 20 minuten op MTV niet om een hele film mee te vullen. Zelfde geld voor Jackass, Mr Bean en Ali G. James Bond films kunnen me ook niet echt boeien. Sean Connery is pas echt een goede acteur geworden toen ie andere films ging doen.

Hierin kan ik je geen gelijk geven ,scarface is echt goed.

pulp fiction en reservoire dogs horen niet thuis in dit lijstje. De rest daar heb je gelijk in , hoeveel screams and " last summer" films bestaan er wel niet en ze blijven er maar van maken.

Agreed. Zeker goede film

---------- Toegevoegd om 10:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:30 ----------

Een emo idd. Alle actie films.. dan verdien je het niet om een penis te dragen.

:haha:

Toen ik naar borat ging in de cinema had ik zoiets van wtf, wat zit iedereen hier te lachen. En toen dacht ik (omdat iedereen hem enorm grappig vond), dat ik toen mss wel wat in een sombere stemming was en hem daarom niet goed vond.
Maar toen ik hem enkele maanden terug op tv zag had ik weer zoiets van wtf is daar nu grappig aan (behalve mss een paar uitzonderingen). Sindsdien heb ik echt een hekel aan heel die borat, ik begrijp ik ook totaal niet de 7.6 rating op imdb.

Wss zal ik wel een ander gevoel voor humor hebben ofzo, want in plaats van het grappig te vinden wordt ik erg gefrustreerd en geïrriteerd erdoor.

Nu is ook bruno uit in de bioscoop, en er zit veel kans in dat ik die ook zal gaan bekijken in de cinema. Ik hoop echter dat deze film een stuk grappiger zal zijn dan zijn voorganger. Hij speelt nu gelukkig een homo en die vind ik over het algemeen een stuk grappiger..

waarom kijk je slechte films in de bios?

Ik vond the lord of the rings een enorme k*t film, de omgeving enzo zag er wel vet uit. Maar het verhaal had makkelijk in 1,5 uur verteld kunnen worden, een zoektocht van 9 uur naar een ring....

waarom kijk je slechte films in de bios?

Ik vond the lord of the rings een enorme k*t film, de omgeving enzo zag er wel vet uit. Maar het verhaal had makkelijk in 1,5 uur verteld kunnen worden, een zoektocht van 9 uur naar een ring....

lord of the kringspier vond ik eigenlijk best goed :dunno:

Terug
Naar boven