AndroidHealthClinic

Films die bijna iedereen enorm goed vinden maar jij haat en afschuwelijk vind..

LOTR, harry potter, star wars zijn films die me totaal niet aanspreken.
iedereen vind het geweldige films, maar om de 1 of andere manier vind ik ze al niet boeiend voor ik ze gezien heb.
borat vond ik ook geen hol aan, terwijl andere mensen keihard in een deuk lagen.

en dr zijn nog wel zat films die ik niks vond die andere wel goed vonden

Serieus... En dan nog vol2 veel beter vinden dan vol1 van kill bill. :rolleyes:

En wat vond je k*t aan a clockwork orange? Het briljante script, de subliem passende klassieke muziek, de vette scènes met ultraviolence, de machtige settings, de achterliggende maatschappelijke problematiek die wordt aangehaald, ... ?

Kijk hem nog eens als je wat ouder bent, durf te wedden dat je ze 10x beter vindt.

Kill Bill vol 1 en vol 2 zijn totaal verschillende films. Deel 1 is puur hersenloze over de top actie en daaromheen moest nog een (flinterdun) verhaaltje verzonnen worden. In deel 2 word het verhaal belangrijker, krijg je nog een soort van plottwist, en is het over the top geweld zo goed als weggelaten.
Deel 2 vond ik veel prettiger om naar te kijken. Het verhaal werd interessant (en de hoop daarop had ik na deel 1 al opgegeven). In deel 1 had je die onwerkelijke actie. Een kop eraf hakken met een zwaard, en dan spuit 30L bloed 10m de lucht in. Of in je eentje 100 mensen achter elkaar afslachten. Ik vond het vreselijk om naar te kijken. Van mij hoeven actiefilms niet allemaal even realistisch te zijn hoor, maar dit vond ik echt niet prettig om naar te kijken.

Verder over A Clockwork Orange. Ik vond het totaal geen leuke film. In het begin van de film bij die geweldscenes dacht ik echt van, waar kijk ik naar? Dat vond ik best wel erg om te zien eerlijk gezegt.
Later in de film moest je blijkbaar medelijden opbrengen voor de sadist, wat mij dus totaal niet lukte.
Verder vond ik de sfeer in de film niet leuk. Overal die felle kleuren, raar uiterlijk van mensen en raar taalgebruik. Ik kan me best voorstellen dat mensen dit waarderen, maar ik vond het 3x niks.

Ik vind het gewoon geen leuke film. En jij doet alsof het een schande is om die mening te hebben.

Kill Bill vol 1 en vol 2 zijn totaal verschillende films. Deel 1 is puur hersenloze over de top actie en daaromheen moest nog een (flinterdun) verhaaltje verzonnen worden. In deel 2 word het verhaal belangrijker, krijg je nog een soort van plottwist, en is het over the top geweld zo goed als weggelaten.
Deel 2 vond ik veel prettiger om naar te kijken. Het verhaal werd interessant (en de hoop daarop had ik na deel 1 al opgegeven). In deel 1 had je die onwerkelijke actie. Een kop eraf hakken met een zwaard, en dan spuit 30L bloed 10m de lucht in. Of in je eentje 100 mensen achter elkaar afslachten. Ik vond het vreselijk om naar te kijken. Van mij hoeven actiefilms niet allemaal even realistisch te zijn hoor, maar dit vond ik echt niet prettig om naar te kijken.
Kan me wel voorstellen dat je echt denkt wat is dit als je zo'n film kijkt, maar Kill Bill is gewoon gemaakt geinspireerd door het genre 'Japanse Slachtfilm'. Als je hem op een bepaalde manier kijkt is ie steengoed.

De eerste keer vond ik er geen **** aan, ik zette hem zelfs af na 15 minuten (dat gevecht in het huis), maar de tweede keer dat ik hem keek was het haast mn lievelingsfilm. Maar dat komt denk ik omdat ik toen wat meer van Quentin Tarantino wist en dan ga je zo'n film op een andere manier bekijken.

Zelfde verhaal als met die Grindhouse films. Ook geinspireerd door de originele grindhouse films, en als je het verhaal erachter kent ga je zo'n film automatisch gelijk al meer waarderen ;)

Elke film waarin New York bedreigd wordt met de ondergang, en geloof me, dat zijn veeeeeeeel films.
Verder:
Harry Pothead
Lord of the bullshit
Space Cowboys
Indiana Jones, met die Crystal Skull of zoiets, na 10 minuten de zaal verlaten.
Alle wijvenfilms (dat jullie dat nog niet vermeld hebben verbaast mij)
Alle dansfilms ( ")
Bijna alle tekenfilms

Paar die me even te binnen schieten

Seven-ellenlange dialogen zwaar overschat die film
The Silence of the lambs - destijds aangekondigt als gruwelijk eng, vond er weinig bijzonders aan.
The Ring - Was dat het nu?
The Blair Witch Project - Kijken hoe verf opdroogt is nog spannender dan deze crap.
Saw 23456 - Deel 1 was erg goed, de rest leek nergens naar.

Seven-ellenlange dialogen zwaar overschat die film
The Silence of the lambs - destijds aangekondigt als gruwelijk eng, vond er weinig bijzonders aan.
The Ring - Was dat het nu?
The Blair Witch Project - Kijken hoe verf opdroogt is nog spannender dan deze crap.
Saw 23456 - Deel 1 was erg goed, de rest leek nergens naar.

Nee Seven is de beste thriller ooit, de rest ben ik het mee eens de Japanse versie[orginele] ring is wel stukke beter.

Die american pie reeks en al die andere simpele amerikaanse 'humor'.

Titanic

Ik wist even niks.
Maar deze film spant wel de kroon inderdaad.
Nog nooit naar een pauperdere film gekeken.
Vraag me af hoe mensen deze film dan ook maar een beetje eng kunnen vinden. Film gemaakt voor een door emo-kids man.

Alles van Tarantino.
Ik zie niet graag B-films. En een A-film "geïnspireerd op" (lees: gepikt van) een B-film al evenmin. It's the same shit in a different coating.

Ik wist even niks.
Maar deze film spant wel de kroon inderdaad.
Nog nooit naar een pauperdere film gekeken.
Vraag me af hoe mensen deze film dan ook maar een beetje eng kunnen vinden. Film gemaakt voor een door emo-kids man.
lol, helemaal op het einde vond ik het wel ff maf maar verder is het echt een baggerfilm idd. Scoort gewoon doordat iets dergelijks niet eerder gedaan was denk ik.

Batman TDK vond ik leuk wegkijken...maar absoluut geen topper.

iedereen vind de schippers van de bonte koe waarschijnlijk een k*tfilm, maar ik vind m super:p

The Sixth Sense
Kingdom of Heaven

harry potter de naam alleen al :s
naar een belachelijk kind kijke wat gaat leren toveren ...
dan zaten sommige van men vrienden nog op dat 1 wyf te geilen wat daar in mee speelt :s
wat voor stom belachelijke nieuwe acteurs er weer zijn

vroeg had arnold swarzenegger, rambo wie nog allemaal ...
nu heb je van die jannete gelijk keana reeves ofzo ...

die laaste die ik gezien had was gran turino met clint eastwood die was wel heel goed

harry potter de naam alleen al :s
naar een belachelijk kind kijke wat gaat leren toveren ...
dan zaten sommige van men vrienden nog op dat 1 wyf te geilen wat daar in mee speelt :s
wat voor stom belachelijke nieuwe acteurs er weer zijn

vroeg had arnold swarzenegger, rambo wie nog allemaal ...
nu heb je van die jannete gelijk keana reeves ofzo ...

die laaste die ik gezien had was gran turino met clint eastwood die was wel heel goed
Prachtpost :roflol:

Toch even meegeven dat Harry Potter word gemaakt voor een vrij jong publiek. :roflol: Ik weet niet hoe het komt dat jullie die films gezien hebben, ikzelf pik nu en dan een paar scenes mee op Prime en moet zeggen dat het er helemaal niet zo slecht uitziet, 't is Lord of the rings for kids.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven