AndroidHealthClinic

Sticky Films Kritiek & Review Topic

Gister lord of war (2005) gezien met nicholas cage. Echt uber, zeker een aanrader.

Gisteren heb ik Meet Joe Black gezien. Echt een topfilm, super acteerwerk van Brad Pitt en een erg mooie film!

9/10!

Meet Joe Black

Ben nu Crank aan het downloaden, bijna binnen. Schijnt wel een vette non-stop actie film te zijn! Iemand al gezien?

Mja de film was wel ok. Ik hou niet zo van actie films dus het was niet echt mijn ding. Maar toch zeker wel de moeite om te kijken.

Van de week had ik ook nog Akira gekeken. Mja, had ik eigenlijk ook wat meer van verwacht. Vond het iets te langdradig, maar bepaalde stukken waren toch wel vet.

Heb afgelopen weken vooral veel gelachen om de serie Extras van de BBC. Is met diezelfde gast als van The Office, en is zeker een tip om te kijken, echt hard gelachen!!!

Akira = overrated.

Two for the money gezien met Al Pacino... damn wat een trieste film was dat! Heel erg Boiler room wannaB en heeeel zwakjes...
4/10

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.328
Juist, wie wil er nou van die gare gebrande schijfjes...

• #2.329
0783229100.01._SCLZZZZZZZ_.jpg

Gisteren The Sting 8.3/10 (31,729 votes) gekeken.
Echt een waardige hooggewaardeerde klassieker. Toch is de film luchtiger dan dan veel gelijktijdige klassiekers. Een vlot tempo, veel humor en fantastische acteerprestaties allemaal binnen een geweldig plot.
De zwendelfilm der zwendelfilms!
8.5/10

gosford-park.jpg

Gosford Park (2001)
veel A-list acteurs, maar de film is ****ing traag in tempo, voor de liefhebbers
in een soort documentairesT gefilmd

6.5/10

Laatst bewerkt:
Mallrats gekeken, omdat ik Clerks I en II tof vond. Maar deze film was niet zo bijzonder, standaart comedy filmpje, wat leuke dialogen en veel lekkere meiden, maar dat was het wel.

• #2.333
John Carpenter's The Thing weer eens gekeken.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Wat een genot

Hey Zoutzak, kijk jij eigenlijk ook wel eens wat series ofzo? Prison break of LOST ofzo?

Volgens mij is ZoutZak een BOB (Band of Brothers) fan, dat kan niet anders.

• #2.337
Hey Zoutzak, kijk jij eigenlijk ook wel eens wat series ofzo? Prison break of LOST ofzo?
Nopes, kijk niet zo graag films of series op tv. Ik hang niet echt op vaste tijden voor de tv ofzo, meestal ben ik te druk en dan ook 's avonds. Vandaar dat ik gewoon DVD erin stop (geen commercials!) als het mij uitkomt. Maar als ik een goede serie op DVD kan krijgen zou ik het wel willen kijken. Sopranos season 1 is het laatste dat ik heb gezien.
Volgens mij is ZoutZak een BOB (Band of Brothers) fan, dat kan niet anders.
Kan inderdaad niet anders want die serie was echt verbluffend goed :D

Zoutzak, probeer LOST eens bro. En niet te snel opgeven na een paar afleveringen, je moet er ff in komen. Verwacht geen zwaar hoogstaande cinema, maar het is zekers wel de moeite! Je kan dan ook mooi die afleveringen kijken tussen het studeren door. 1,5 a 2 uur studeren, 45 min pauze :)

Ben nu ook begonnen aan Sopranos, ook een vette serie. Maar jezus wat heeft die oma een rotkop, ouwe sjacherijnige taart!

Sopranos heb ik net af.. geweldige serie :) Binnekort beginnen met Lost vanaf het begin..
BoB vind ik echt helemaal geweldig :D Heb alles op DVD en al zeker 2x alles gezien.. blijft vet en indrukwekkend :)

Dexter kijk ik sinds kort ook, ook wel gave serie maar je hoofd moet er wel naar staan.

Iemand enig idee wanneer Prison Break weer begint? 23 oktober?

Terug
Naar boven