- Waardering
- 14
bah remake smemake van D.O.A. (1950)Ben nu Crank aan het downloaden, bijna binnen. Schijnt wel een vette non-stop actie film te zijn! Iemand al gezien?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
bah remake smemake van D.O.A. (1950)Ben nu Crank aan het downloaden, bijna binnen. Schijnt wel een vette non-stop actie film te zijn! Iemand al gezien?

Ben nu Crank aan het downloaden, bijna binnen. Schijnt wel een vette non-stop actie film te zijn! Iemand al gezien?
wie zegt dat ze gebrand zijn?Juist, wie wil er nou van die gare gebrande schijfjes...

Nopes, kijk niet zo graag films of series op tv. Ik hang niet echt op vaste tijden voor de tv ofzo, meestal ben ik te druk en dan ook 's avonds. Vandaar dat ik gewoon DVD erin stop (geen commercials!) als het mij uitkomt. Maar als ik een goede serie op DVD kan krijgen zou ik het wel willen kijken. Sopranos season 1 is het laatste dat ik heb gezien.Hey Zoutzak, kijk jij eigenlijk ook wel eens wat series ofzo? Prison break of LOST ofzo?
Kan inderdaad niet anders want die serie was echt verbluffend goedVolgens mij is ZoutZak een BOB (Band of Brothers) fan, dat kan niet anders.

Binnekort beginnen met Lost vanaf het begin..
Heb alles op DVD en al zeker 2x alles gezien.. blijft vet en indrukwekkend 
Ben nu ook begonnen aan Sopranos, ook een vette serie. Maar jezus wat heeft die oma een rotkop, ouwe sjacherijnige taart!