XXL Nutrition

Sticky Films Kritiek & Review Topic

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.341
Zoutzak, probeer LOST eens bro. En niet te snel opgeven na een paar afleveringen, je moet er ff in komen. Verwacht geen zwaar hoogstaande cinema, maar het is zekers wel de moeite! Je kan dan ook mooi die afleveringen kijken tussen het studeren door. 1,5 a 2 uur studeren, 45 min pauze :)

Ben nu ook begonnen aan Sopranos, ook een vette serie. Maar jezus wat heeft die oma een rotkop, ouwe sjacherijnige taart!

Allright, een maatje van me kan alle nieuwste series Lost en Prison Break voor me branden had ie al gezegd, misschien dan toch maar doen. Ik ga ze echter niet op een monitor kijken, dat vind ik echt ruk. Heb lange tijd 3 seizoenen Sopranos (1t/m3) op mn pc gehad, na het zien van serie 1 op Ned3 was ik wel benieuwd, maar ik ben er nooit op de pc naar gaan kijken.

Ik vind het juist zwaar relaxed kijken op PC. Maar ik heb wel een laptop, dus dan kan ik lekker op mijn nest gaan liggen (heb zo's ben met verstelbare rugleuning en voeten gedeelte) met koptelefoon op. Uiterst comfortabel :)

@ ZZ, bij LOST moet je wel zeker bij het begin beginnen. Maar dat snap je wel :)

• #2.343
Aflevering 1 heb ik wel gezien geloof ik, mooie tropische setting in ieder geval :D

Ja ik vond bij LOST dat de 1e 2 afleveringen tof waren, daarna kakt het beetje in paar afleveringen (beetje sentiment en cliché), maar daar moet je ff doorheen zitten :) Het wordt steeds toffer imo.

• #2.345
Gisteren kwam een maatje met The Departed 8.6/10 (21,499 votes) aanzetten op DVD.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Deze nieuwe Scorsese beloofd heel erg gruwelijk te zijn, en ik heb m'n rug recht kunnen houden en de film níet gekeken. Wil deze absoluut op het grote scherm zien!

Iemand de film al gezien? En denk eraan gebruik, waar nodig, de
!
tags!!

Gisteren kwam een maatje met The Departed 8.6/10 (21,499 votes) aanzetten op DVD.

Deze nieuwe Scorsese beloofd heel erg gruwelijk te zijn, en ik heb m'n rug recht kunnen houden en de film níet gekeken. Wil deze absoluut op het grote scherm zien!

Iemand de film al gezien? En denk eraan gebruik, waar nodig, de
!
tags!!

2pagina's eerder had ik het dus ookal over deze film. Gelukkig komt hij in november uit.

Ik heb afgelopen weekend ook weer 2 DVD"s gekeken.

The Weatherman

Erg aparte leuke film,het moet je liggen want er gebeurd niet heel veel Het is een soort tragikomedie.

7,5/10

De DaVinci Code

Erg goede film! ik heb het boek niet gelezen,maar ik vond het zeker een vermakelijke film, alleen het einde vond ik iets tegenvallen,maar desalniettemin zeker een leuk filmpje

7,5/10

En ja Roxxe ik weet dat The Departed een remake is van, Fuying Kajakoetsjeng Babi

Iemand ''Revolver'' al gezien? Kheb hem besteld, maar ik weet niet echt wat ik ervan kan verwachten. Lock, stock en Snatch vond ik iig erg vermakelijK!:D

• #2.348
Iemand ''Revolver'' al gezien? Kheb hem besteld, maar ik weet niet echt wat ik ervan kan verwachten. Lock, stock en Snatch vond ik iig erg vermakelijK!:D

Die vorige Guy Ritchie films die je noemt zijn niet echt vergelijkbaar met Revolver. Enkel dan Jason Statham in de hoofdrol. De film is veel abstracter en minder expliciete humor, niet onaardig maar zeker geen waardige come back van Guy. (het Madonna debacle daargelaten)

Vanavond Paparazzi op tv, deze film is echt zo overdreven :D opzich wel een grappig concept, zeker met enkele cameos van bekende acteurs.

damn, ik zie dat ik de 500 posts in dit topic al overschreden heb :eek:
:banme:

Gister Click gezien met Adam Sandler.
Echt een beetje een vage film, beetje een mix van humor en drama, maar toch zeker wel vermakelijk.

7/10

Ik hoorde dat mijn oom alle 5 (?) seizoenen van 'The Sopranos' heeft gekocht, maar eens een doosje dvd's langsbrengen, vind sopranos echt fantastisch, alleen jammer dat het op zondagavond is nu, ben ik al brak, zorgt er altijd voor dat ik maanden en dinsdag een wrak ben

Z (1969)

erg goeie film over een moord op een linkse politicus en de doofpotoperatie vd regering
aanrader, sommige scenes hadden een echt beklemmende gevoel,

8/10

Heb 'em gekocht, dit weekens maar eens gaan kijken, studie zit er weer op, for now... :cool:

Ik heb hem zelf ook, 1 keer gekeken. Opzich een leuke film,maar hij is erg nuchter, en je moet geen super film verwachten,want dan valt hij erg tegen. Het is een beetje een film die je moet kijken als je niets te doen hebt,als het hard regent bijvoorbeeld:D

• #2.354
Gisteren Children of Men 8.0/10 (2,876 votes) gezien.

Ik wist er eigenlijk niets van, behalve dat het (enkele) goede recensies heeft gekregen en hoge beoordelingen kreeg op IMDB/Moviemeter. Lekker stoney de film over je heen laten komen in de bioscoop. En in tegenstelling tot de maten waarmee ik in de bios zat, kon ik de film wel waarderen. Zodra je een beetje in het plot rolt;
het concept dat de mensheid zijn vruchtbaarheid verliest, waar verder niet echt inhoudelijk op wordt ingegaan, en een samenleving onder een neo-fascistisch regime
en aan die paranoia draagt stoned zijn zeker mee :D
Vond de film dus best tof, al was het af en toe wel overdone. En wat betreft het einde;
Clive Owen levert flinke krachtsinspanningen maar zodra zijn tegenspeelster ontdekt dat hij geraakt is door een kogel sterft hij binnen enkele momenten. En dan resteert nog een (happy?) open einde

Al met al voor een enkeling waarschijnlijk een succes, maar zeker niet aan een aanrader voor een breed publiek.

Ik heb Children Of Man gezien in de bioscoop bij Sneak een tijdje terug. Wat Zoutzak als zegt kom je niet/nauwelijks iets te weten over het hoe/waarom het allemaal zo ****ed up is in de toekomst. Vond het wel een leuke film, maar niet echt iets speciaals ofzo.
Een film die je meer moet kijken voor het verhaal, ipv voor de actie oid.

Het lijkt me wel een goede film en ik ga er binnekort maar eens heen!

Straks een stuk gezien van Wild Romance. Die film moet gaan over het leven van Herman Brood. Wat een k*tfilm zeg, slecht acteerwerk, slecht camerawerk, slecht verhaal, slecht slecht. Heb hem niet eens afgekeken.
Veel ( platte lelijke ) t**ten zonder iets toe te voegen aan de film.

Zit nu the pianist the kijken. Maar dat wordt je ook niet vrolijk van, damn...

Zat net Haloween 666: The curse of michael myers te kijken op V8; 2 sterren, is logisch; voorspelbaar.
Maar toch een leuke horror.:evil:

Gisteren eindelijk Layer Cake gezien. Haalt imo lang niet het niveau van 'Lock, stock...' en 'Snatch' wat volgens mij toch vooral komt door de onervaren Matthew Vaughn als regisseur. Daniel Craig wel zeer goed vertolkt in zijn naamloze rol. Ik had een beetje de indruk dat je te weinig geboeid wordt op bepaalde momenten zodat het bijna langdradig wordt. Toch een zeer leuke Engelse gangsterfilm met een interessant scenario en verrassend plot en einde, heb geen spijt dat ik de dvd gekocht heb want ik wil 'm zeker nog opnieuw zien. 7/10

Terug
Naar boven