MuscleMeat

Sticky Films Kritiek & Review Topic

Doom
Leuk tijdverdrijf, maar geen topfilm. Wel leuke actie, maar verder niet. 6/10

Stay
Heerlijk vaag sfeertje, goede verhaallijn. Strakke film. Voor de mensen die van films houden waarbij je echt goed moet opletten. Psycho film :) 7.3/10

Blood Diamond
Fantastisch gespeeld door beide hoofdrolspelers, geeft een goed beeld van de gehele diamant industrie. Echt tof om te kijken. 8/10

L'Empire des Loups
Begon echt vaag, maar langzamerhand groeide het gehele verhaal. Verrassend goed! 7/10

blood diamond is zeker vet:)

Weet iemand of Pan's labyrinth al te huur is?(Labertino del fauno,El) waar roxxe en Zoutzak(?) het al over hadden. Lijkt me namelijk een erg vette film!

nope, maar wel via diverse kanalen te "verkrijgen" ;)

Net [imdb]Fear and Loathing in Las Vegas[/imdb] zitten kijken maar na 45 min afgezet. Vind het echt 3x niets, al moet ik zeggen dat ik wel wat shit herken van toen mn spacecake niet lekker viel:D

Gaat de film verder op dezelfde toer als de eerste 3 kwartier?

Laatst bewerkt:
[IMDB]Crank[/IMDB]

e632b0c2.jpg

Goddamn wat een film was dit :D :D
Moorddadig tempo, knotsgek plot, dikke actie en veel humor maken deze film toch wel een hele aardige verassing. Het flitsende camerawerk pakt hier voor de verandering goed uit en samen met wat aardige vondsten (Google Earth) maken het tot een origineel geheel. Jason Statham is gewoon goed gecast, hij houdt zich hier in een Transporter achtige prestatie prima staande.

Geen meesterwerk maar een tour-de-force on steriods die een absolute must-see is voor de liefhebber van het actiegenre :thumbs:

7.5/10

Hoge beoordeling bro. Ik vond hem zelf nogal tegenvallen. Ik ben sowieso totaal geen fan van Jason Statham, en ook niet van actiefilms dus daar kan het wel aan liggen.

En dan op het einde als hij met zijn vingers een gun maakt en die gozert door zijn kop knalt er ineens uit het niets zo'n kudde van die hippe ruige chinezen staat. Whaha, toen lag ik echt dubbel, en niet omdat ik het zo vet vond :)

Laatst bewerkt:
Net [imdb]Fear and Loathing in Las Vegas[/imdb] zitten kijken maar na 45 min afgezet. Vind het echt 3x niets, al moet ik zeggen dat ik wel wat shit herken van toen mn spacecake niet lekker viel:D

Gaat de film verder op dezelfde toer als de eerste 3 kwartier?

lol ik vond die film supervet

Hoge beoordeling bro. Ik vond hem zelf nogal tegenvallen. Ik ben sowieso totaal geen fan van Jason Statham, en ook niet van actiefilms dus daar kan het wel aan liggen.

En dan op het einde als hij met zijn vingers een gun maakt en die gozert door zijn kop knalt er ineens uit het niets zo'n kudde van die hippe ruige chinezen staat. Whaha, toen lag ik echt dubbel, en niet omdat ik het zo vet vond :) [/spoier]
monsterL

En dan op het einde als hij met zijn vingers een gun maakt en die gozert door zijn kop knalt er ineens uit het niets zo'n kudde van die hippe ruige chinezen staat. Whaha, toen lag ik echt dubbel, en niet omdat ik het zo vet vond :)

Ik heb me geen seconde verveeld bij die film. Ontzettend slap verhaal maar veel entertainment.

@pk, hij wordt alleen maar gekker. Fantatische film.

Gridiron Gang (2006)

Aardige film, maar helaas heel erg cliché... Toch wel grappig om te kijken als je echt niets te doen hebt

Battle royale gezien
Vreemd maar origineel verhaal, was wel een leuke film maar had een beetje me in de sfeer te werken bij die film

6,5/10

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.814
Beetje overrated cult-classic imo. Wel grappig om een keer te zien...

• #2.815
Beetje overrated cult-classic imo. Wel grappig om een keer te zien...

Hoe bedoel je overrated?
Die film staat toch niet zo hoog aangeschreven? Ik bedoel hij is wel ''leuk'' gewoon om te zien, beetje vaag en origineel verhaal

Trouwens die link van je review over children of men doet t niet???
Je wordt steeds naar deze page teruggestuurd

• #2.818
Hehe het lukt nog steeds niet:o
Je wordt steeds naar deze page teruggestuurd

Terug
Naar boven