XXL Nutrition

Sticky Films Kritiek & Review Topic

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.841
gisteren de titanic gekeken :roflol:

mijn vriendin was er dus sja weinig keus!

een film die ik nog altijd moet kopen is sin city, die film is echt ontzettend bruut

• #2.843
Ik ben tijdens de film weggelopen, echt geen **** aan. En dat zeg ik niet snel :)

Heb hem gisteren ook gezien.

The Good Shepherd
The Good Shepherd (2006)

Alles is vooral in het begin erg wazig, en je moet er goed bijblijven anders zul je het niet kunnen volgen.

Ik vond het een erg goede film juist! Het verhaal loopt traag welliswaar, maar er wordt een imo. enorm goede sfeer gecreeerd. Geweldig!

Helaas gebeurd er zoveel dat je waarschijnlijk de eerste keer nog lang niet alles doorhebt, misschien hadden ze sommige dingen dus beter iets kunnen inkorten,maar het steen goede acteerwerk van Matt Damon en de broeierige scene's maken een hoop goed. Wat overigens wel weer een beetje dom is is dat er zoveel wordt gezegd van'Robert De Niro speelt mee, terwijl je hem maar 2-3keer een minuutje ziet. Beetje jammer omdat hij als acteur in deze film een grotere rol zou moeten spelen!

Ik kan me voorstellen dat sommigen er geen zak aan vinden, het is niet een film die je 'wel' leuk vind, je vind hem geweldig of je vind het maar niets, en persoonlijk vind ik hem erg goed.

8,1/10

Heb hem gisteren ook gezien.

The Good Shepherd
The Good Shepherd (2006)

Alles is vooral in het begin erg wazig, en je moet er goed bijblijven anders zul je het niet kunnen volgen.

Ik vond het een erg goede film juist! Het verhaal loopt traag welliswaar, maar er wordt een imo. enorm goede sfeer gecreeerd. Geweldig!
Geef ik je gelijk in, mooi sfeertje. Wordt heel erg rustig opgebouwd en je moet echt erbij blijven. Maar ik was zaterdagnacht met mijn vriendin en beste maat heengeweest, en die lagen na een uur al te pitten..

Trouwens wel erg leuke vrouwtjes als cast ;)

Geef ik je gelijk in, mooi sfeertje. Wordt heel erg rustig opgebouwd en je moet echt erbij blijven. Maar ik was zaterdagnacht met mijn vriendin en beste maat heengeweest, en die lagen na een uur al te pitten..

Trouwens wel erg leuke vrouwtjes als cast
;)

Amen bro.

Vooral Angelina Jolie zag er bloedstollend mooi uit met dat haar:eek:
The Good Shepherd Photos

• #2.848
Wat overigens wel weer een beetje dom is is dat er zoveel wordt gezegd van'Robert De Niro speelt mee, terwijl je hem maar 2-3keer een minuutje ziet. Beetje jammer omdat hij als acteur in deze film een grotere rol zou moeten spelen!

Er wordt vooral gezegd 'de film IS van Robert De Niro' ;)

Even snel wat eten zo en daarna "Pans Labyrinth" kijken.

The Good Shepherd vond ik een vieze tegenvaller. Het verhaal is zeker niet slecht, maar ik had een totaal ander type film verwacht.

• #2.851
Mijn elfde Coen-film gezien (enkel Ladykillers ontbreekt)...

[IMDB]Intolerable Cruelty[/IMDB]

Na lezen van diverse matige recensies waren mijn verwachtingen voor de verandering niet hooggespannen voor toch een film van een favoriet regisseursduo. Hierdoor heb ik best wel kunnen genieten van deze mainstream comedie, Clooney en Zeta-Jones zijn natuurlijk altijd de moeite om naar te kijken, maar de humor was niet afgezaagd en ook het plot was niet onaardig...
Gus 'Ass-nailer' Petch steelt de show wat mij betreft, en is goed voor een aantal van de beste grappen ondanks zijn kleine rol...

6.5/10

Overigens hebben de Coens een nieuwe film aangekondigd waar ik opnieuw hoge verwachtingen van heb...

Moet eerlijk zeggen dat die film er wel leuk uitziet zoutzak:D

Gister V for Vendetta gekeken.. Vette film hoor, heb genoten.. Leuk sfeertje!

Iemand die deze film kent trouwens?

Luba (1990)

Heeft een hoge rating :D, De held en de h**r :D

Vandaar de ':D' er achter ;)

zeta jones :heart: ;)

gisteren naar blood diamond geweest. vond em wel vet, had iets realistischer gemogen op aantal actie shots maar ach vond em wel een 8 waard.

American Pie : The Naked Mile gekeken... Tsjah, wat moet je daar van zeggen :"P

Terug
Naar boven