Fitness Seller

Sticky Films Kritiek & Review Topic

zoek je meer ivm oorlog of fantasie?

juist aant kijken naar peaceful warrior, die kan ik je ook wel aanraden

Vnv heb ik 'Babel' gekeken.. Na vele negatieve reacties te hebben gelezen heb ik em na 2 maanden toch maar een keer gekeken.. Een hele indrukwekkende film, al zegt het verhaal niet heel erg veel... Aan de andere kant verteld het verhaal juist weer erg veel, leer waarderen wat je hebt, het kan allemaal zo voorbij zijn per ongeluk.. Maargoed, dat vind ik een beetje zo'n lame ass boodschap :P... Anyway leuke film, indrukwekkend, 7,5/10

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.986
Wie heeft er pans labyrinth gezien?

Kerel gebruik de search eens, hij is al meerdere malen gereviewed...

[IMDB]Old boy [/IMDB]nogmaals bekeken, na bij release erdoor overdonderd te zijn in het filmhuis, had het wederom een soortgelijk effect. Magistrale maar misselijkmakende film. 9/10

[IMDB]Conseguenze dell'amore[/IMDB] kreeg ik in mijn handen gedrukt, en ik ben erg blij dat ik deze heb gezien. Een misdaadfilm in een europees-arthouse jasje. STvolle film met een goede sfeerzetting door camerawerk en scores.
8/10

[IMDB]Class of 1984[/IMDB] voldoet aan de status van cultclassic, alhoewel het label 'the most violent movie of the 80s' misschien de film iets te veel eer doet. 7/10

[IMDB]Hot fuzz[/IMDB] in de sneak gezien, en het was een beetje tegenvallend. Verwachte een sterke satire, gelet op shaun of the dead, maar heb zowat 90 minuten zitten te wachten tot de film over-the-top gaat. Neemt zichzelf iets te (lang) serieus. 6.5/10

[IMDB]Unleashed[/IMDB]
What can I say... sterke openingsscene!
6/10

• #2.988
Het is hier toch wel bekend dat Roxy van kinderfilms houdt? ;)

Is trouwens An Interview with a Vampire(oa.brad pitt, tom cruise) aan te raden?

Roxxe heeft gewoon een goede smaak
Daar ken menig man/vrouw niet aan tippen!

Love Is In The Airrrrrrrrrrr!!

[IMDB]Dead Men Dont Wear Plaid [/IMDB]

leuke spoof op 50's film noir films met steve martin uit '82,

de film is ook in het zwartwit- waarin steve martin als detective super speelt.
door goede editting zijn er stukjes uit andere films erin geëdit met steracteurs humphrey bogart, bette davis, ingrid bergman en vele anderen waardoor het lijkt dat ze er ook in meespelen

voor de liefhebbers 8/10

[IMDB]Paris, je t'aime[/IMDB]

ook een aanrader, bestaat uit verschillende kortfilmpjes die alles over de liefde en parijs vertellen,

aanrader met je chica ;)

• #2.997
[IMDB]The Best Years of Our Lives (1946)[/IMDB]

vlijmscherpe kritiek op de amerikaanse oorlogspolitiek uit 1946, over het verhaal van 3 soldaten tijdens hun terugkeer naar hun "gewone leven"

staat #193 vd imdb top 250 maar mocht op #9 staan voor mij.

aanrader 9/10

pas [IMDB]Apocalypto [/IMDB]gezien

begint goed met het "dagelijks leventje" van een stam in zuid amerika maar nadat ingepalmd worden door een bende gaat de film bergaf
had veel meer ingezeten
nu was het maar een flauwe avonturenfilm, vond ik
5.5/10

Terug
Naar boven