- Waardering
- 104
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 7%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zojuist [IMDB]Domino[/IMDB] gechecked.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ronduit slechte film. Normaal gesproken heb ik weinig problemen met regisseur Tony Scott (true romance, man on fire) en evenmin met acteurs als Rourke en Keira Knightley, maar dit is toch echt een ongeloofwaardige en bovenal flashy, chaotisch stuk wansmaak van de bovenste plank. Niet uitgekeken.
3/10
serenity
9
hele mooie sf film, sterk verhaal goed geacteerd leuke effects, de serie 'firefly' waar ie op gebaseerd is, is ook zeker aan te raden! zonde dat die maar 1 seizoen heeft gedraaid
.
serenity een 9![]()
![]()
![]()
eerder een 1... vond ik helemaal niets.. de serie was wel weer oke..
sf-faneuhh ben heel erg fan van stargate ( sg-1 en atlantis ) + de films natuurlijk..
en dr who en torchwood....
Ben naar spiderman 3 geweest. Vond het erg coole film, maar vond jammer dat ze Venom niet meer hadden uitgewerkt. Had liever het verhaal daarom heen gezien.
7.5

Wild Hogs
Er zat toch onverwacht wat leuke humor in deze film. Niet dat de tranen over mijn wangen liepen. De film zet alle acteurs over typisch neer. De overdreven midlife crisis mannen werden dan ook echt neergezet als een computernerd, de n*ger die zich laat rond commanderen door zijn shenene achtige vrouw, de tandarts en de mislukte zakenman. De motoren , de soms o zo simpele grappen ( rijvaardigheid van de computernerd bijvoorbeeld ) waren toch wel leuk. Ideale film voor een relaxt avondje tv kijken na een dag van studie.
Hot Fuzz
Ik had er toch wel hoge verwachtingen van. Ik hoorde al van bijna onovertroffen humor, helaas maakte Hot Fuzz deze verwachtingen niet waar. Er zitten inderdaad erg grappige typisch engelse opmerkingen in. Het verhaal neemt ook goed het politiegenre op de hak, maar echt Hilarisch wordt ze niet, beetje jammer.