AndroidHealthClinic

Sticky Films Kritiek & Review Topic

Ben naar spiderman 3 geweest. Vond het erg coole film, maar vond jammer dat ze Venom niet meer hadden uitgewerkt. Had liever het verhaal daarom heen gezien.

7.5

Spiderman 3

6.

Find me guilty (Vin Diesel)

Had meer in gezeten. Karakter komt niet echt naar voor van Jackie vind ik.

6.

spiderman 3

7,5
peter parker als womaniser was het meest ongeloofwaardige aan deze film...

shooter
6
boom headshot wat roxxxe al eerder zei, had er meer van verwacht, het is alleen redelijk recht toe recht aan voorspelbaar, al was het leuk om danny glover in een foute rol te zien

serenity
9
hele mooie sf film, sterk verhaal goed geacteerd leuke effects, de serie 'firefly' waar ie op gebaseerd is, is ook zeker aan te raden! zonde dat die maar 1 seizoen heeft gedraaid

domino
6
viel hard tegen.

Domino krijgt van mij een dikke 7,5, hoor.

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.006
Whaha Domino, even mijn review erbij gepakt:

Zojuist [IMDB]Domino[/IMDB] gechecked.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ronduit slechte film. Normaal gesproken heb ik weinig problemen met regisseur Tony Scott (true romance, man on fire) en evenmin met acteurs als Rourke en Keira Knightley, maar dit is toch echt een ongeloofwaardige en bovenal flashy, chaotisch stuk wansmaak van de bovenste plank. Niet uitgekeken.

3/10

ja, zeer grappig.

Net daarom.

serenity
9
hele mooie sf film, sterk verhaal goed geacteerd leuke effects, de serie 'firefly' waar ie op gebaseerd is, is ook zeker aan te raden! zonde dat die maar 1 seizoen heeft gedraaid

.

serenity een 9:eek: :eek: :eek:

eerder een 1... vond ik helemaal niets.. de serie was wel weer oke..

euhh ben heel erg fan van stargate ( sg-1 en atlantis ) + de films natuurlijk..

en dr who en torchwood....

Wild Hogs

Er zat toch onverwacht wat leuke humor in deze film. Niet dat de tranen over mijn wangen liepen. De film zet alle acteurs over typisch neer. De overdreven midlife crisis mannen werden dan ook echt neergezet als een computernerd, de n*ger die zich laat rond commanderen door zijn shenene achtige vrouw, de tandarts en de mislukte zakenman. De motoren , de soms o zo simpele grappen ( rijvaardigheid van de computernerd bijvoorbeeld ) waren toch wel leuk. Ideale film voor een relaxt avondje tv kijken na een dag van studie.

Hot Fuzz

Ik had er toch wel hoge verwachtingen van. Ik hoorde al van bijna onovertroffen humor, helaas maakte Hot Fuzz deze verwachtingen niet waar. Er zitten inderdaad erg grappige typisch engelse opmerkingen in. Het verhaal neemt ook goed het politiegenre op de hak, maar echt Hilarisch wordt ze niet, beetje jammer.

Wild Hogs

Er zat toch onverwacht wat leuke humor in deze film. Niet dat de tranen over mijn wangen liepen. De film zet alle acteurs over typisch neer. De overdreven midlife crisis mannen werden dan ook echt neergezet als een computernerd, de n*ger die zich laat rond commanderen door zijn shenene achtige vrouw, de tandarts en de mislukte zakenman. De motoren , de soms o zo simpele grappen ( rijvaardigheid van de computernerd bijvoorbeeld ) waren toch wel leuk. Ideale film voor een relaxt avondje tv kijken na een dag van studie.

Hot Fuzz

Ik had er toch wel hoge verwachtingen van. Ik hoorde al van bijna onovertroffen humor, helaas maakte Hot Fuzz deze verwachtingen niet waar. Er zitten inderdaad erg grappige typisch engelse opmerkingen in. Het verhaal neemt ook goed het politiegenre op de hak, maar echt Hilarisch wordt ze niet, beetje jammer.

dr komen de laatste tijd zowieso maar weinig echt leuke comedy's uit

Gridiron Gang 7/10

Vond het een onderhoudende film, mooi geacteerd door the Rock en kwam zeer realistisch over. Is dan ook een waargebeurd verhaal. Soms wel wat geërgerd aan de stoerdoenerij van de thugs maar dat zal dan wel zo zijn. Was een aangrijpend verhaal waarin duidelijk wordt dat Rock ook wel geschikt is voor andere rolletjes dan Rambo-achtige action figures.
Had ie trouwens al bewezen in Be Cool. X-Zibit deed het ook goed. Een aanrader dus voor een relaxed filmavondje zonder al te veel te moeten denken. Chick geschikt.

Idi i smotri (1985)

#245 op de imdb toplist

"wow" keiharde film over de wereldoorlog in een stadje in wit rusland uit het oogpunt van een jongen

niet voor gevoelige zielen

9/10

Blood in Blood out
Een film over drie vrienden die opgroeien in een geweldadig milieu en uiteindelijk allen hun eigen pad opgaan.

Goeie actie, goed verhaal

7.5/10

Stay
Een psycholoog word zelf gek na het spreken van een patient.

ERG verwarrend, zelfs nu snap ik het nog niet, het is een beetje 'A la Vanilla Sky. Toch mooi gemaakt.

7.5/10

Aantal films gezien. Ik zal toch maar weer proberen punten te geven aan de films, maar ik ben daar nooit zo goed in :)

the_hills_have_eyes_poster_1164462471.jpg

The Hills Have Eyes, redelijk vermakelijke horror film die wel lekker weg kijkt. Sommige scenes waren behoorlijk grof en dat maakt deze horror film toch wel de moeite. 6,5/10

The Fountain, mooi film met goede sfeer. Beetje zweverig allemaal maar ik kan dat wel waarderen. Deze film was toch dikke meevaller. 7,5/10

Dirty Pretty Things, aardig vermakelijke film. Duurt niet te lang en kijkt goed weg. 7/10

Little Children, mooie film met de o zo mooie Kate Winslet. Heb zeker genoten van deze zit, film blijft hele tijd boeien en heeft een aantal mooie wtf-momenten. Kijken deze film! 8+/10

The Butterfly effect 2

Hoge verwachtingen omdat het eerste deel zo goed was. Butterfly effect 2 was daarentegen nauwelijks de moeite waard om naar te kijken. De eerste film zette me ook echt aan het denken hoe je leven zou verlopen als je andere keuzes had gemaakt. Deze film was meer een romantische tragedie, een genre dat natuurlijk niet echt boeit.

The Departed

Steengoede film, met top acteurs. Ik ben normaal absoluut geen fan van Leonardo di Caprio ( en ook in deze film vond ik hem niet helemaal overtuigend ), het verhaal was ijzersterk en meeslepend. De ruim 2 uur the departed zijn voorbij gevlogen.

First Snow

What if someone looked into your future and didn't see tomorrow?
Plot Outline:A psychic's ominous reading sends a man into a tailspin.

Je voelt bijna de angst die deze man ervaart in de periode tot de eerste sneeuw zal vallen. Deze film past in hetzelfde straatje als "the butterfly effect " maar was een stuk spannender en meeslepender dan tbfe2.

Terug
Naar boven