Fitness Seller

Sticky Films Kritiek & Review Topic

iemand al naar mr bean geweest ? :o

Transformers ziet er vet uit! ik wist niet eens dat die er aan kwam.

Gisteren Platoon gekeken. 9/10 echt een geweldige sfeer die deze film neerzet. Ik heb ook al een hele tijd Apocalypse Now in de kast staan, wordt het ook maar eens tijd voor.

Nog een aanrader voor de humorliefhebbers: Office Space

Office Space = een klassieker.

Transformers ziet er vet uit! ik wist niet eens dat die er aan kwam.

Gisteren Platoon gekeken. 9/10 echt een geweldige sfeer die deze film neerzet. Ik heb ook al een hele tijd Apocalypse Now in de kast staan, wordt het ook maar eens tijd voor.

Nog een aanrader voor de humorliefhebbers: Office Space
checkout idiocrazy dan, ook van dezelfde makers van office space

The Prestige, topfilm en een film die je enkele malen op het verkeerde been zet. Een korte maar goede bijrol van David Bowie, jammer dat hij niet vaker te zien is in films.

9/10, must see.

trainspotting voor t eerst gezien..echt een film naar mijn smaak, lekker nihilistisch ondertoontje

[IMDB]shooter[/IMDB] met marky mark in avant premiere gezien

eindelijk nog es een goed gemaakte actiefilm

1 woord: boom headshot !! :p

Wild Hogs afgelopen weekend gezien. Erg om moeten lachen.

7/10

300.

Viel mij eerlijk gezegd tegen. Toffe actie, maar mist toch een mooi verhaal + einde. 6.5/10

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

http://us.imdb.com/Title?0043014

#30 op de imbd toplist

verrassend goed film noir uit de jaren 50

Aanrader voor de liefhebbers :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.952
[IMDB]Walk The Line[/IMDB]

(Muziek-)autobiografiën zijn altijd lastig, wanneer je fan bent van de persoon is het meestal wel vet, maar in deze film is het drama gewoon erg goed verfilmd. De muziek is natuurlijk ook bijzonder, maar de vertolking van Phoenix is echt heel knap. Sterk gezongen ook, van beiden!

Topfilm, 8/10

Ik vond daar weinig aan. Wéér een film over een ster die er bijna aan onderdoor gaat (drugs/drank/vrouwen et cetera). Je zegt dat het drama goed verfilmd wordt, maar wat is er zo interessant aan dat drama? En hoe werd dat dan knap in beeld gebracht?

Stranger Than Fiction zojuist gekeken, zeker een leuke film. Wel een tof verhaal en hier en daar ook wel gelachen. Filmpje kijkt lekker weg, zien dus!

Eerder deze week ook eens Rosemary's Baby gekeken en die beviel me ook wel goed. Mooie opbouw in de film naar een tof einde. Ook echt wel het kijken waard.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.956
Ik vond daar weinig aan. Wéér een film over een ster die er bijna aan onderdoor gaat (drugs/drank/vrouwen et cetera).
Agreed, dat bedoel ik ook te zeggen met mijn opmerking dat autobiografiën altijd lastig zijn, aangezien het verhaal zoals jij het noemt welhaast 'standaard' word.

Je zegt dat het drama goed verfilmd wordt, maar wat is er zo interessant aan dat drama? En hoe werd dat dan knap in beeld gebracht?
Het is niet zozeer interessant alswel gewoon goed vertolkt, dwz dat de emoties op mij overtuigend overkwamen. Dit is denk ik een combinatie van enerzijds goed acteerwerk als anderzijds compromissen in het verhaal, er werd gekozen om niet het hele levensverhaal te vertellen maar enkel de gebeurtenissen uit te diepen die voor het verhaal van de film belangrijk waren, namelijk zijn muzikale opkomst en een tweetal relaties.

Moet overigens wel opmerken dat ik deze film heb bekeken toen ik om 2uur 's nachts na het pokeren stoned thuiskwam... :D

http://us.imdb.com/Title?0043014

#30 op de imbd toplist

verrassend goed film noir uit de jaren 50

Aanrader voor de liefhebbers :)

ben je ook de imdb lijst aan het afschuimen :D, hoeveel heb je er eigenlijk al van bekeken?

vrijdag lost highway gezien, en zoals te verwachten snapte ik er geen zak van :D, wel lekker surrealistsch sfeertje, maar iets te avant garde naar mijn mening, iemand die toevallig de plot doorheeft?

ben je ook de imdb lijst aan het afschuimen :D, hoeveel heb je er eigenlijk al van bekeken?

vrijdag lost highway gezien, en zoals te verwachten snapte ik er geen zak van :D, wel lekker surrealistsch sfeertje, maar iets te avant garde naar mijn mening, iemand die toevallig de plot doorheeft?
yup, denk meer dan 220 films, op http://www.geocities.com/~mikehartmann/losthighway/lhsynopsis.html alvast een poging van verheldering van lost highway ;)

Zaterdag 'Shooter' gezien van Marky Mark.

Eén woord: Bruut!

Ouderwetse, snelle, harde actiefilm! Marky is wel cool, niet arrogant ofzo.

8/10

The Illusionist gezien, de muziek van Philip Glass vond ik beter dan de film op zich. Acteerwerk is prima, maar het verhaal is wat dun en soms vergezocht.

7/10.

Terug
Naar boven