MuscleMeat

Sticky Films Kritiek & Review Topic

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.721
Dat je een vrij crappy film tot een van de beste films ooit gemaakt rekent...

Then again, anything can happen to someone who likes hobbits ;)
:roflol:

Ik snap niet wat er crappy is aan die film? Ik vond hem persoonlijk echt goed, maar dat kwam omdat mijn first impression ook echt super was.

Tom Cruise is ook zooooo'n lekker hapje, mmmmmm

:yawn: [IMDB]volver[/IMDB]

20060328084126-volver.jpg

leuk geacteerd door madam cruz maar het verhaal was maar een flauw afkooksel van vanalles :(
leuk voor ene keer

Wat vind je precies verbazend?

Ik bedoelde inderdaad de versie met Tom Cruise. Ik had hem als eerst in de bioscoop gezien en man o man wat was hij daar gaaf. Echt, ik heb nog nooit op zo'n manier naar een film gekeken als toen dat moment. Zat er écht in. Alleen het einde vond ik wat slap.

Dit is een grapje zeker

War of The Worlds is idd wel een van de meest belabberde films van 2006..ga eens echte films kijken man

:scratch:

Ik snap echt niet dat jullie war of the worlds zo k*t vinden, serieus:roflol:

Then again, ik vind films als Goodfellas en Scarface weer zwaar overrated. Matter of taste denk ik:)

Deze thread graag serieus houden. Smaken verschillen inderdaad.

• #2.729
The descent 7/10 Te veel voorspelbaarheid

The Descent gezien, claustrofobische film over 6 jonge vrouwen die op een grot gaan verkennen. Niet te veel twists in het verhaal, voor een horrorfilm een goede zaak. Je blijft constant op het puntje van je stoel zitten, ook al is het laatste stuk wat slap.

8/10.

Die film heb ik ook laatst gezien, vond het maar een beetje vage low-budget ellende. Maarja, was wel vermakelijk, maar ook niet meer dan dat....

[IMDB]The Descent[/IMDB]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Vette poster, maar de 'beste horror sinds Alien' :roflol:

Anyway, het trage chickflick-like begin was best tergend bij wijlen, maar na een half uur wordt je dan ook wel beloond met een behoorlijk knappe slasher-horror. Entertaining!

6/10

de margi kant van belgie x 10000

• #2.731
Brusselmans, de 'ongekroonde befkoning van Vlaanderen'...?? :roflol:
Wilde er nog naar toe op IFFR maar was steady uitverkocht!

Dat je een vrij crappy film tot een van de beste films ooit gemaakt rekent...

Then again, anything can happen to someone who likes hobbits ;)

Helemaal mee eens.. ik vond hem ook bestwel belabberd eigenlijk. The Descent miste btw wat lesbische actie.. dat zou de film zo naar een 7-8/10 kunnen liften.

• #2.733
The Descent miste btw wat lesbische actie.. dat zou de film zo naar een 7-8/10 kunnen liften.

My thoughts exactly ;)

Zojuist [IMDB]Domino[/IMDB] gechecked.

Ronduit slechte film. Normaal gesproken heb ik weinig problemen met regisseur Tony Scott (true romance, man on fire) en evenmin met acteurs als Rourke en Keira Knightley, maar dit is toch echt een ongeloofwaardige en bovenal flashy, chaotisch stuk wansmaak van de bovenste plank. Niet uitgekeken.

3/10

Fightclub
9/10

Topfilm.

[IMDB]half nelson[/IMDB]

goed geacteerde drugsdrama met ryan gosling 6.5/10

• #2.736
Reviews worden steeds uitgebreider en origineler :D

sommigen moeten werken hé :p

• #2.738
Jaja, spammen is tegenwoordig strafbaar ouwe ;)

Heeft iemand smokin aces al gezien?

Ik ga vanavond naar de bios en zat te denken om deze te gaan kijken. De moeite waard of niet?

Vriend van me heeft hem maandag gecheckt, en was echt onder de indruk.

Have fun :)

Terug
Naar boven