[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[IMDB]Thank you for smoking [/IMDB]
Sterke film! Beetje cynische tegenhanger van 'the insider' eigenlijk, maar bijzonder scherp in de dialogen. Naar het einde toe ietwat sentimenteel maar dat overleeft de film probleemloos.
7.5/10
[IMDB]Stuey[/IMDB] Ungar: High Roller
Een waargebeurd verhaal over een bekende pokerspeler vertolkt door Chrissy uit The Sopranos. Aardige film maar nergens bijzonder.
5/10
[IMDB]School for Seduction[/IMDB]
Leuke chick, verder zuigt de film...
3/10
[IMDB]Lola Rennt[/IMDB]
Klein meesterwerkje, erg vlotte film met interessant plot dat zich nét niet tegen de film keert. Nu pas gezien, maar zeker een aanrader!
8/10
[IMDB]Volver[/IMDB]
Bovenstaande shots van Penelope Cruz doen het altijd goed

Volgens regisseur Almodovar heeft zij de mooiste decollete, dus hij zet het op deze manier wat kracht bij haha. Verder is de film een mooi geheel! Gezien in de openluchtbioscoop (mannetje of 4000!).
7.5/10
[IMDB]Motorcycle Diaries[/IMDB]
Verfilming van de trip van een jeugdige 'Che' Guevara, een prachtige prent... Persoonlijk vond ik de film naar het einde toe iets te oversentimenteel in de 'zwem-voor-lepra' scene, maar dat was dan ook het enige.
Mooie film; 7/10
[IMDB]Miss Little Sunshine[/IMDB]
Geweldige komedie! Veel subtieler dan de meeste hollywoodhumor.
Geestige film, zeker een aanrader!
7.5/10
[IMDB]The Simpsons[/IMDB]
Als neutrale kijker, dus geen bijzondere fan van de simpsons, heb ik me helemaal suf gelachen om deze film. Humor op verschillende niveaus biedt voor iedereen wel wat. Stoned zijn is wellicht wenselijk
8/10
[IMDB]Princess Mononoke[/IMDB]
Dit zou wel eens de beste animatiefilm kunnen zijn die ik ooit heb gezien. Eindelijk eens niet op de jeugd gericht in de keuze voor personages en script.
Fantastische film, 8/10