M@riposa
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 85kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Achja, die IMDB list is ook niet meer echt accuraat. Films zouden er pas na een x-aantal jaar in mogen verschijnen, nu worden gehypte films direct hoog in de top250 geplaatst om er vervolgens langzaam uit te zakken.[IMDB]Superbad[/IMDB]
Deze stond erg hoog in de top 250, dus mijn verwachtingen waren hoog. Uiteindelijk vind ik het een heel middelmate film, die me maar een paar keer liet glimlachen. 5/10
Dit vind ik persoonlijk misschien wel de lastigste films van Kubrick (2001 daargelaten, deze heb ik bijzonder hoog zitten).[IMDB]A Clockwork Orange[/IMDB]
Erg lang geleden een stukje van deze film gezien, maar het beviel me niet. Nu dan eindelijk de film helemaal bekeken en wat een gemis. Alles is briljant aan deze film, maar de prachtige beelden springen er uit. 9/10
[IMDB]Barry Lyndon[/IMDB]
Zoals meer mensen zeggen is deze film een groot schilderij. Af en toe zwakte wel mijn aandacht, maar hoewel niet echt als komische film bedoeld, moest ik hierbij harder lachen dan bij Superbad. Een tijdje geleden de Kubrickbox gekocht en absoluut geen spijt ervan! af 8/10
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
The Lookout
Zekers goed film. Ik houdt wel van dit soort films, niet te lang, hele tijd boeiend, lekker afwisselend. Aanrader! 8

Inderdaad, ik moest ook denken aan MementoThe Lookout: Vond het een leuke vermakelijke film.. Daarnaast lijkt hij wel weer erg veel op die andere film met die gast met allemaal tatoeages (waarvan ik de naam ff kwijt ben) en toch ook weer niet ... Was weer eeen verrassende film 8/10
waardoor natuurlijk binnen dat 'genre' de lat vrij hoog ligt. Maar deze Gordon weet echt niet te overtuigen. En dan die roommate, what the **** was dat? Dumb & Dumber meets The Dude 
Rob, you did it again!! **** wat een matige film is dit. Luvlee Lemons pfff, c'mon dit was niets nieuws, vrij pretentieus (zie hieronder) maar gewoon in elk opzicht schoot het tekort. Een film die je in enkele dagen vergeten bent. Gelukkig van de AH kortingsbonnen, anders had ik me verplicht gevoeld voor het eerst negatieve karma uit te delen
Inderdaad, ik moest ook denken aan Mementowaardoor natuurlijk binnen dat 'genre' de lat vrij hoog ligt. Maar deze Gordon weet echt niet te overtuigen. En dan die roommate, what the **** was dat? Dumb & Dumber meets The Dude
![]()

Rob is ook een Jensen man, had je dus kunnen weten ZoutzakBesteed die bonnen voortaan wat beter.

Maar als ik het goed begrijp is een andere RobG-aanbeveling, Mr. Brooks, wél EricR-proof?![]()