MuscleMeat

Sticky Films Kritiek & Review Topic

Alpha Dog (2006)

Alpha Dog
Van de week gezien.... wat een butfilm zeg. Echt geen fl**ker aan....

Gister [imdb]De Dominee[/imdb] gezien.. Helemaal mislukt die film vind ik.. Doordat je aan het begin al ziet hoe het gaat eindigen (wat wel vaker wordt gebruikt) is de hele film TE voorspelbaar.. Helemaal de combinatie, drugs en het einde dat al bekend is...

Verder [imdb]Scent of A Woman[/imdb] gekeken.. Erg leuke film wel, leuk gespeeld door Pacino

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.183
[IMDB]Superbad[/IMDB]
Deze stond erg hoog in de top 250, dus mijn verwachtingen waren hoog. Uiteindelijk vind ik het een heel middelmate film, die me maar een paar keer liet glimlachen. 5/10
Achja, die IMDB list is ook niet meer echt accuraat. Films zouden er pas na een x-aantal jaar in mogen verschijnen, nu worden gehypte films direct hoog in de top250 geplaatst om er vervolgens langzaam uit te zakken.

[IMDB]A Clockwork Orange[/IMDB]
Erg lang geleden een stukje van deze film gezien, maar het beviel me niet. Nu dan eindelijk de film helemaal bekeken en wat een gemis. Alles is briljant aan deze film, maar de prachtige beelden springen er uit. 9/10

[IMDB]Barry Lyndon[/IMDB]
Zoals meer mensen zeggen is deze film een groot schilderij. Af en toe zwakte wel mijn aandacht, maar hoewel niet echt als komische film bedoeld, moest ik hierbij harder lachen dan bij Superbad. Een tijdje geleden de Kubrickbox gekocht en absoluut geen spijt ervan! af 8/10
Dit vind ik persoonlijk misschien wel de lastigste films van Kubrick (2001 daargelaten, deze heb ik bijzonder hoog zitten).

• #3.184
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

The Lookout

Zekers goed film. Ik houdt wel van dit soort films, niet te lang, hele tijd boeiend, lekker afwisselend. Aanrader! 8

Rob, you did it again!! **** wat een matige film is dit. Luvlee Lemons pfff, c'mon dit was niets nieuws, vrij pretentieus (zie hieronder) maar gewoon in elk opzicht schoot het tekort. Een film die je in enkele dagen vergeten bent. Gelukkig van de AH kortingsbonnen, anders had ik me verplicht gevoeld voor het eerst negatieve karma uit te delen :D
The Lookout: Vond het een leuke vermakelijke film.. Daarnaast lijkt hij wel weer erg veel op die andere film met die gast met allemaal tatoeages (waarvan ik de naam ff kwijt ben) en toch ook weer niet ... Was weer eeen verrassende film 8/10
Inderdaad, ik moest ook denken aan Memento ;) waardoor natuurlijk binnen dat 'genre' de lat vrij hoog ligt. Maar deze Gordon weet echt niet te overtuigen. En dan die roommate, what the **** was dat? Dumb & Dumber meets The Dude ???

Rob, you did it again!! **** wat een matige film is dit. Luvlee Lemons pfff, c'mon dit was niets nieuws, vrij pretentieus (zie hieronder) maar gewoon in elk opzicht schoot het tekort. Een film die je in enkele dagen vergeten bent. Gelukkig van de AH kortingsbonnen, anders had ik me verplicht gevoeld voor het eerst negatieve karma uit te delen :D

Inderdaad, ik moest ook denken aan Memento ;) waardoor natuurlijk binnen dat 'genre' de lat vrij hoog ligt. Maar deze Gordon weet echt niet te overtuigen. En dan die roommate, what the **** was dat? Dumb & Dumber meets The Dude ???

Hahahaha mofo! Ik vond hem vet man! Jij hebt gewoon geen smaak man :p

Haha nee ik vond het echt een goede film, ik heb me hele tijd vermaakt tijdens het kijken en dat heb ik echt niet bij veel films. En Luvlee Lemons was HOT man, heerlijk. En die blind-ass biatch van een roomie was relaxe baas man; the dude met een blind fury! :thumbs:

Rob is ook een Jensen man, had je dus kunnen weten Zoutzak :roflol: Besteed die bonnen voortaan wat beter.

Haha, ik kijk nog steeds met smacht uit naar de dag dat JENSEN THE MOVIE op het grote scherm komt, dat wordt even 90 minuten dijenkletsers kijken!

• #3.188
Fair enough... Blijf alleen wel een beetje selectief in je aanbevelingen he ouwe!

En 'blind fury' blijft toch voorbehouden aan Rutger Hauer!? ;)

• #3.189
Rob is ook een Jensen man, had je dus kunnen weten Zoutzak :roflol: Besteed die bonnen voortaan wat beter.

Whehe ik had zo'n beetje alles al gezien in de bios.

Maar als ik het goed begrijp is een andere RobG-aanbeveling, Mr. Brooks, wél EricR-proof? ;)

Rutger Huaer ain't got shit on... uhhmz... Jeff Daniels!!!

Haha, nee jonge ik zal de volgende keer uitkijken met mijn aanbevelingen. En ga nou maar eens Taxidermia kijken baas! :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Right at Your Door (2006)

Wel erg low budget en een whining b*ch met een baardje maakt het er ook niet beter op. Desondanks is de film wel uit te zitten, 6,5/10.

candyman.jpg

Candyman (1992)

Een klassieker met Virginia Madsen en de muziek van Philip Glass. Grappig dat het originele verhaal van Clive Barker echt maar heel dun is, toch aardig uitgewerkt tot een full lenght film. Voor de 8ste keer gezien of zo, maar blijft een aanrader om naar te kijken.

8/10.

Mr Brooks is wel een coole film inderdaad, ook al zitten er ook wel wat gaten in.

Het was geen 'The Lookout', maar hij kwam wel aardig in de buurt vond ik.

• #3.196
Whehe pas op he, een gewaarschuwd mens... :D

Ik zal hem deze week denk ik wel ff gaan checken in de bios.

twee leuke films:

-blow (8/10)
-lock, stock and two smoking barrels (7,5/10)

Ocean's 13.. sorry voor de fans, en ja hij krijgt hoge waarderingen maar ik vond het echt niet boeiend. Voor mij is dit uitmelken van een idee en het haalt echt niet het niveau van ocean's 11. Verder heel verwarrend gemaakt (om cool te doen , maar lukt niet) en dus lastig te volgen. Weinig spanning en voorspelbaar einde. Casting ziet er indrukwekkend uit maar ik had niet het gevoel dat ze echt op hun best waren, om al deze redenen 6.5/10

[IMDB]Lolita[/IMDB]

Voor mensen die van wat oudere films en iets genuanceerdere humor (vooral in het 1e deel van de film) houden raad ik deze film aan. Erg goed acteerwerk van de twee hoofdrolspelers. 8/10 omdat het naar mijn mening net iets te lang is.

• #3.200
Next: Dr. Strangelove? ;)

Lolita is natuurlijk een verfilming van een ijzersterk boek, maar komt ook op het scherm tot zijn recht.

Terug
Naar boven