- Waardering
- 51
- Lengte
- 2m
- Massa
- 110kg
2 no brainers gezien;
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[IMDB]The Punisher[/IMDB]
Redelijk vermakelijke film. Weinig geslaagde vertaling van stripverhaal, hetgeen Sin City fenomenaal maakt, tenzij de ongeloofwaardigheden hier de missing link moeten zijn. Aardige actie.
5.5/10
Vergelijkingen te over, ik vond het een pretentieloze tour-de-force met zeer geslaagde grappen en actie-sequences. De casting was wel opmerkelijk, Owen gaat in geen enkele film echt los (als in, hij acteert gereserveerd) en Giamatti heeft in geen enkele film ooit een gun vastgehouden volgens mij
Entertaining en niet te lang.
7/10
[IMDB]The Punisher[/IMDB]
Redelijk vermakelijke film. Weinig geslaagde vertaling van stripverhaal, hetgeen Sin City fenomenaal maakt, tenzij de ongeloofwaardigheden hier de missing link moeten zijn. Aardige actie.
5.5/10
[afbeelding niet meer beschikbaar]
Shoot 'm up
8/10 soort opvolger van crank waarin clive - ****ing bastard - owen de hele film een baby uit de handen van bad guys moet houden
heel de film is een soort van game waarin bad guys non stop "spawnen" en clive op verschillende leuke manieren ze naar walhalla helpt
[afbeelding niet meer beschikbaar]
en Paul Giamatti als bad guy is gewoonweg perfect
The Matrix meets Children of Men meets Max Payne.
De actiescenes waarin Owen het opneemt tegen halve legers doen denken aan The Maxtrix en het computerspel Max Payne. De kleding van Owen lijkt daarbij ook zeer veel op die van Max Payne in het gelijknamige computerspel. Het verhaal draait om het redden van een baby uit de klauwen van een hele zooi baddies. Waarmee ook direct de gelijkenis met Children of Men op komt. Ook al is het hier een geboren kind en in Children of Men nog een zwangere vrouw die beschermd moet worden door dezelfde Owen.
Belluci is overigens nog steeds een genot om naar te kijken op haar 43ste, wat een goddelijke vrouw.
Gehele film is zwaar over the top maar dat maakt het gelijk zeer amusant om naar te kijken. Je weet gewoon dat je niks serieus hoeft te noemen.
7,5/10
Vergelijkingen te over, ik vond het een pretentieloze tour-de-force met zeer geslaagde grappen en actie-sequences. De casting was wel opmerkelijk, Owen gaat in geen enkele film echt los (als in, hij acteert gereserveerd) en Giamatti heeft in geen enkele film ooit een gun vastgehouden volgens mij
Entertaining en niet te lang. 7/10

bij die kapper
most boring film ever, nochtans goed geacteerd, maar het script gaat echt nergens