Fitness Seller

Sticky Films Kritiek & Review Topic

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.641
Achja, Jessica Alba...

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Voor degenen die serieus overwegen de film te gaan kijken toch maar in spoilertags:

originele poster overigens:

Gezien, vond em wel leuk hoor, een "gewone" feel good movie eigenlijk, alleen nu met Alba erin! :D

leuk om te kijken met je vriendin :P

Hehe die jessica alba was supergeil :lick: :hitit: twice :D

Best wel een onderhouden filmpje met een paar goede lachmomenten

• #3.644
1400ste film gevote!

[IMDB]House of the Flying Daggers[/IMDB]

Een film in de herkenbare sT van Yang Zhimou, beeldschone choreografie en kleurrijke cinematografie maar een flinterdun verhaal.
Mooie film! 7.5/10

Was gisteren op canvas.
Mooie cinematografie idd....verhaal was bijzaak en maakt zodoende deze film aangenaam en volledig genietbaar op vlak van grafische beeldvorming.. 7,5/10

Fracture (2007)

Hopkins is creepy zoals alleen hij kan zijn, Gosling is echter ge-miscast als flashy openbare aanklager. De scenes buiten de rechtbank boeien het meest.

7,5/10

Ook hier ben ik volledig akkoord met de miscasting van Gosling.
Film hield me in de ban. 7/10

I AM LEGEND 7/10
ook deze hield me in de ban maar ik heb sowieso een zwak voor filmen waar één enkele acteur 3/4de van de film draagt op een verdienstelijke wijze. Wat me stoorde waren de CGI die me deden denken aan die robots van I-robot. De karige afwerking van het plot en enkele onrealistische losse eindjes...maar ja, dit is dan ook SCI-FI.

DIE HARD 4
6,5/10
Geen 7 omdat het nogal voorspelbaar is allemaal zoals verwacht.
Actiescenes zijn wel goed voor DIE HARD liefhebbers in ieder geval.

CRANK
+6,5/10
Vind dit soort actiefilms gewoon zeer entertainend.

BORDERTOWN 6,5/10
Waargebeurd verhaal over de duizenden moorden in het grensstadje Juarez tussen VS en Mexico. Jennifer Lopez deed het goed in deze film. Film duidt gewoon de problematiek aan en één van de mogelijke theorieën. Had toevallig net het boek gelezen over dit fenomeen en heeft in het voordeel gespeeld.

RATATOUILLE +6,5/10
Is een leuke film maar voor 5-6 jarigen vind ik hem een beetje ingewikkeld.

GOLDEN COMPASS 6/10
Harry Potter meets Narnia....

Gisteren voor het eerst Casablanca gezien...snap de hype rond die film niet zo goed. Leuk plot en voor die tijd aardig in elkaar gezet, maar geen spanning, relatief weinig scenes waar je emotie bij voelt en bij momenten een beetje te Amerikaans. Voor een film die op #9 in de imdb ranking staat (en na het zien van Schindler's List) beetje een tegenvaller. Toch een 8/10, blijft een klassieker.

• #3.649
Gisteren voor het eerst Casablanca gezien...snap de hype rond die film niet zo goed. Leuk plot en voor die tijd aardig in elkaar gezet, maar geen spanning, relatief weinig scenes waar je emotie bij voelt en bij momenten een beetje te Amerikaans. Voor een film die op #9 in de imdb ranking staat (en na het zien van Schindler's List) beetje een tegenvaller. Toch een 8/10, blijft een klassieker.

Ben trouwens in Ricks Bar geweest in Casablanca, maar dat terzijde. Vind de sfeerzetting geniaal, op de achtergrond van WWII, en dan die scene dat de marseillaise wordt ingezet, hoezo geen spanning? :D

Heb een tip gekregen dat hij binnenkort ergens op het grote doek te zien is, en ga daar zeker naar toe.

Ben trouwens in Ricks Bar geweest in Casablanca, maar dat terzijde. Vind de sfeerzetting geniaal, op de achtergrond van WWII, en dan die scene dat de marseillaise wordt ingezet, hoezo geen spanning? :D

Heb een tip gekregen dat hij binnenkort ergens op het grote doek te zien is, en ga daar zeker naar toe.
Aha, bestaat die nog als echte bar? En die noemt ricks bar? Leuk zeg. Trouwens weet jij iets over die nieuwe Casablanca film waar ze mee bezig zouden zijn? Kan er weinig over vinden.

• #3.652
Aha, bestaat die nog als echte bar? En die noemt ricks bar? Leuk zeg. Trouwens weet jij iets over die nieuwe Casablanca film waar ze mee bezig zouden zijn? Kan er weinig over vinden.

Ja, precies de bar waar de film is geschoten, onder een hotel. Had de film toen nog niet gezien maar kende het natuurlijk wel.

Nee ik weet niets over een remake, 65 jaar na dato, nergens voor nodig lijkt me.

Death At A Funeral

Leuke film met wat lekkere ongemakkelijker momenten. Zeker aantal keer hard gelachen, ik hou wel van dit soort films. 7,5/10

they_live.jpg

They Live

Heerlijk foute jaren 80 tough guy actie film. Goed fout bij tijden en een aantal scenes waar je toch wel van opkijkt. Cool om te zien dat Duke Nukem gebaseerd is op de hoofdrolspeler van deze film en ik moest enorm lachen toen hij ergens in de film riep "It's time to kick ass and chew bubble gum! But I'm all out of gum... " :roflol:

7-/10

Vrijdag 4 januari:

> Amores Perros
> Drama, Mexico, 2000
> Om 23:30 op Canvas
> Regie: Alejandro González Iñárritu
> Met Emilio Echevarría, Gael García Bernal, Goya Toledo e.a
> IMDB cijfer: 8.2 op 35.640 stemmen
> Amores Perros - FilmTotaal.nl

Zeker de moeite!

Heb laatst ook death at a Funeral gekeken. Ik vond 'em echt monsterlijk lachen eigenlijk. Tijdje geleden dat ik zo'n lekkere lacher heb gezien. :D Lekker banaal en over the top allemaal.

8/10 (op de schaal van comedy)

saw 4 is wel goede film, alleen het stopt maar niet er komt ook weer een 5 UIT ****ed op,

maar lekker ransing en veel bloed, en goed verhaal er in

Heb laatst ook death at a Funeral gekeken. Ik vond 'em echt monsterlijk lachen eigenlijk. Tijdje geleden dat ik zo'n lekkere lacher heb gezien. :D Lekker banaal en over the top allemaal.

8/10 (op de schaal van comedy)

nou, ben em maar gaan downloaden na jullie comments :D

Vrijdag 4 januari:

> Amores Perros
> Drama, Mexico, 2000
> Om 23:30 op Canvas
> Regie: Alejandro González Iñárritu
> Met Emilio Echevarría, Gael García Bernal, Goya Toledo e.a
> IMDB cijfer: 8.2 op 35.640 stemmen
> Amores Perros - FilmTotaal.nl

Zeker de moeite!

Is met die hondengevechten toch? Goeie film idd!

Black Snake Moan

De oude Samuel L Jackson z'n vrouw verlaat hem en vindt de coïtus (& drugs?) verslaafde Christina Ricci, die door iedereen in haar omgeving wordt gebruikt, in elkaar geslagen op zijn landgoed. Hij neemt de taak op zich om haar beter te maken.

Heerlijke film. Kreeg er echt een geweldig gevoel bij en ik bleef ook echt de hele film geboeid. Absoluut een aanrader.

8,5/10

Laatst bewerkt:
Iemand "The Ten" gezien? zit Jessica Alba ook in

Terug
Naar boven