- Waardering
- 338
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Herfst (of najaar) is een van de vier seizoenen. De herfst loopt (ten noorden van de evenaar) officieel van 21 september t/m 20 december, maar het astronomisch bepaalde begin van de herfst is de herfstnachtevening (rond 23 september op het noordelijk halfrond en rond 20 maart op het zuidelijk halfrond). De zon gaat dan door het herfstpunt en de dag en de nacht zijn nagenoeg even lang. De herfst eindigt met de winterzonnewende (rond 22 december op het noordelijk halfrond en rond 21 juni op het zuidelijk halfrond).

gisteravond " C'est Arrivé Près de Chez Vous (1992) " gezien.
en goddamn die film is hilarisch, een belgische film en nog nooit van gehoord!
dit is echt prachtige zwarte humor, met keiharde scenes die gegarandeerd voor een lachkick zullen zorgen![]()
8/10
[afbeelding niet meer beschikbaar]
best goeie chille film over een vergane glorie op pingponggebied
en maggie q loopt er altijd half naakt rond
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
en natuurlijk![]()
Lachkick als in belachelijk/slecht of als in grappig?
Zeker te weten grappig, maar dit sluit niet uit dat ene de film als slecht zal beoordelen. Maar ik niet!

Shoot 'm up
8/10 soort opvolger van crank waarin clive - ****ing bastard - owen de hele film een baby uit de handen van bad guys moet houden
heel de film is een soort van game waarin bad guys non stop "spawnen" en clive op verschillende leuke manieren ze naar walhalla helpt
en Paul Giamatti als bad guy is gewoonweg perfect

Eastern Promises
[IMDB]Eastern Promises[/IMDB]
YouTube - Eastern Promises Movie Trailer
Gisteren in de bioscoop gezien. Als je fan bent van maffia films moet je deze gaan bekijken! Erg goed verhaal waar je tot de laatste minuut in gezogen wordt.
Het is jaren geleden dat ik zo'n goede maffia film heb gezien, krijgt van mij een 9!
Het is inderdaad een vette film, personages en enkele scenes zijn echt heel strak. Verhaal is mijns inziens niet zoals je omschrijft en het einde ronduit belabberd.
Goed vermaak! 7/10